تاریخ : 3 مارس 2016 - 13:20 - شناسه خبر : 9607 اخبار شهرستان

مهندس محامدی رئیس ستاد دکتر دهقانی در شهرستان تفت

دکتر دهقانی حضور پررنگی در تفت داشته باشند

مجلسی می خواهیم که دولت را دچار حاشیه نکند و به دولت برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت کمک کند. الحمدا.. این مهم در استان یزد به بهترین نحو محقق شد.

به گزارش صدای میبد: مهندس محامدی رئیس ستاد دکتر دهقانی در شهرستان تفت در جلسه ای که با عنوان وحدت فاطمی سپاس مردمی در مسجد قدس این شهرستان برگزار شد سخنرانی کرد.
وی در ابتدا گفت: این جلسه برای سپاس ازمردمی است که با شور و نشاط حماسه بزرگی را خلق کردند.
وی اضافه نمود: از عزیزانی که رد صلاحیت شدند اما دست از تلاش بر نداشتند و با حمایت از دیگر عزیزان تنور رقابت را گرم کردند تشکر می کنم.
مهندسمحامدی با اشاره به اینکه فضای شهر ما را به خاطر حس ناسیونالیستی مسموم کردند گفت: دوست داشتن شهردر ما از بقیه دوستانی که ادعایش را دارند اگر بیشتر نباشد کمتر نیست. ولی اولویت بندی مهم است. الان بحث یک مجلسی است که همراه و همگام دولت باشد. مسله ای که هدف اصلاح طلبان و اعتدال گرایان در این دوره بود و خوشبختانه محقق شد.
وی اضافه نمود: مجلسی می خواهیم که دولت را دچار حاشیه نکند و به دولت برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت کمک کند. الحمدا.. این مهم در استان یزد به بهترین نحو محقق شد.
وی در پایان به این نکته اشاره کرد: پس از صحبت ها و رایزنی های فراوانی که با دوستان اصلاح طلب در میبد داشتیم و با توجه به ویژگی ها، برنامه ها و تفکرات دکتر دهقانی بروی ایشان اجماع شد. با توجه به اینکه ایشان از شهرستان میبد هستند از ایشان انتظار داریم حضورپررنگی در شهرستان تفت داشته باشند و با دایر کردن یک دفتر در جریان هر چه بیشتر مشکلات مردم قرار بگیرند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر