تاریخ : 26 فوریه 2016 - 15:26 - شناسه خبر : 9277 اسلایدشو، انتخابات

میرمحمدی استاندار یزد در گفتگوی اختصاصی با صدای میبد:

مشارکت مردم در انتخابات نسبت به سال های گذشته پرشورتر است/ مردم با رای خود مطالبات و پیام خود را می رسانند+ گزارش تصویری

مردم با رای خود مطالبات و پیام خود را می رسانند و در قبال دنیا مواضع خود را اعلام می کنند.

به گزارش صدای میبد: استاندار یزد ساعت ۱۵ امروز با حضور در ستاد انتخابات شهرستان میبد با مسئولین برگزاری انتخابات و فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

وی در گفتگوی اختصاصی با صدای میبد ارزیابی خود را از انتخابات این طور بیان کرد: تا به حال به حوزه هایی که سر زده ایم شعب اخذ رایی که بازدید داشتیم نسبتا حضور مردم خوب است. بعضی از جاها در مقایسه با سال های گذشته دوستانی که سال های قبل جزو هیئت های اجرایی بوده اند، حضور مشارکت کنندگان را از دوره های قبل بالاتر می داند.

مهندس میرمحمدی با اشاره به اینکه هرچه آگاهی مردم بالاتر رود مردم به نقش خود بیشتر پی می برند افزود: شور و حال، رشد و آگاهی مردم و زمینه های ارتباطی و اطلاعاتی که روز به روز گسترده تر می شود باعث شده که مردم به نقش خود پی ببرند. در میدان انتخابات همه نقش موثر خود را باید ایفا کنند و انتخاباتی بسیار باشکوه رقم بزنند.

استاندار یزد خاطرنشان ساخت: مردم با رای خود مطالبات و پیام خود را می رسانند و در قبال دنیا مواضع خود را اعلام می کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم همبستگی، اتحاد و اقتدار ملی را در فضای انتخابات به نمایش می گذارند تصریح کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای نشان می دهند نسبت به مسائل داخلی و خارجی حساس هستند و پایبندی به نظام و انقلابشان بسیار بالا است.

گفتنی است استاندار یزد جهت بازدید از شعبات اخذ رای به سطح شهرستان میبد مراجعه کرد.

خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.

DSC_8935 DSC_8942 DSC_8953  DSC_8971
DSC_8990
DSC_8997 DSC_9003 DSC_9024 DSC_9032 DSC_9053 DSC_9063 DSC_9068 DSC_9079

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. مطالبات مردم از نظر ما، اول دفاع از حریم ولایت و دوم سر و سامان دادن به وضع رکود دولت ساخته است.

ارسال نظر