تاریخ : 26 فوریه 2016 - 13:02 - شناسه خبر : 9265 اسلایدشو، انتخابات

قاسمی رئیس ستاد انتخابات شهرستان میبد:

تا کنون حدود ۶ هزار نفر در میبد رای داده اند/۱۸۰۰ نفر در برگزاری انتخابات میبد همکاری می کنند

۳ یا ۴ مورد تخلف تبلیغاتی به ستاد گزارش شده است از قبیل نزدیک بودن تبلیغات در نزدیکی شعب که جمع آوری شد و تبلیغات کلامی برخی از همشهریان در سطح شهر که با حضور نیروی انتظامی به خاطیان تذکر داده شد.

به گزارش صدای میبد: قاسمی رئیس ستاد انتخابات شهرستان میبد در گفتگوی اختصاصی با صدای میبد گفت: حضور مردم از ساعت اولیه اخذ رای نسبت به سال های گذشته بسیار خوب ارزیابی شده به طوری که تاکنون حدود ۶ هزار تعرفه اخذ رای مورد استفاده قرار گرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه تعرفه اخذ رای برای مجلس شورای اسلامی دارای رنگ آبی است ادامه داد: تعرفه اخذ رای برای مجلس آبی رنگ و صندوق آن نیز دارای درب آبی است. همچین تعرفه اخذ رای برای مجلس خبرگان قهوه ای و درب صندوق آن قرمز رنگ است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان میبد همچنین در مورد تخلفات صورت گرفته گفت: ۳ یا ۴ مورد تخلف تبلیغاتی به ستاد گزارش شده است از قبیل نزدیک بودن تبلیغات در نزدیکی شعب که جمع آوری شد و تبلیغات کلامی برخی از همشهریان در سطح شهر که با حضور نیروی انتظامی به خاطیان تذکر داده شد.

وی همچنین ادامه داد: ۱۸۰۰ نفر در برگزاری انتخابات در شهرستان همکاری می کنند که ۱۲۰۰ نفر از آنها عوامل اجرایی و مابقی نیز نیروهای انتظامی و پشتیبانی و تدارکات هستند.

قاسمی با بیان اینکه طبق قانون از ساعت ۸ صبح تا ۶عصر رای گیری شروع و ادامه دارد گفت:  تمدید انتخابات برعهده وزارت کشور است. به طور معمول انتخابات تا ۱۰ شب تمدید می شود ولی از همشهریان می خواهم که هرچه سریعتر به پای صندوق های رای بیایند و رای خود را به صندوق بیندازند.

وی خاطرنشان ساخت: ۷۳ شعبه اخذ رای وظیفه جمع آوری رای همشهریان را برعهده دارند که در حوزه میبد ۵۴ عدد شعبه داریم که ۴۵ شعبه ثابت و ۹ شعبه سیار است. همچنین در بخش ندوشن ۶شعبه و در بخش بفروئیه نیز ۱۲ شعبه رای داریم.

رئیس ستاد انتخابات میبد تاکید کرد: در حوزه اقلیت نیز یک شعبه اخذ رای داریم که به صورت ثابت در روستای مزرعه کلانتر واقع شده است. زرتشتیان حسن آباد نیز برای اخذ رای باید به مزرع کلانتر مراجعه کنند.

وی همچنین تاکید کرد بنا به درخواست اقلیت زرتشتی شهرستان یک شعبه اخذ رای مجلس خبرگان نیز در این روستا مستقر شده است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر