تاریخ : 25 فوریه 2016 - 0:35 - شناسه خبر : 9178 اسلایدشو، انتخابات

دکتر دهقانی میثاق نامه خانه کارگر یزد را امضاء کرد

حمایت اصلاح طلبان و اصول گرایان از بنده اتفاق مبارکی بود که در این دوره انجام شد که حاصل فعالیت های کاری ام در طول دوران گذشته بوده است.

به گزارش صدای میبد: صبح امروز دکتر دهقانی یکی از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در خانه کارگر یزد، میثاق نام کارگر را امضاء کرد.

در ابتدای این دیدار دکتر دهقانی مختصری از زندگی شخصی خود را شرح داد. وی در این رابطه گفت فرزند یک شاطرهستم. کسی که به من می گفت روزی پنج هزار بار سرم را به درون آتش می برم. تو درس بخوان تا به جایی برسی. همه کارگران را همچون پدرم دوست دارم و دستشان را می بوسم.

حدود ۲۶ سال سابقه فعالیت دارم. با چهار دولت کار کرده ام.

رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی از سوابق اجرایی من به حساب می آید.

حمایت اصلاح طلبان و اصول گرایان از بنده اتفاق مبارکی بود که در این دوره انجام شد که حاصل فعالیت های کاری ام در طول دوران گذشته بوده است.

DSC_0680 DSC_0685 DSC_0708 DSC_0711

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. اصولگرايان کی از ایشون حمایت کردند و اقای دهقانی اگه شما بچه کارگر بودید کاش در سمت و پست هایتان در دولت فکری هم بدای میبد میکردید حتما باید نماینده مجلس شد تا کاری کرد خوب با سمت هایی که شما داشتید خیلی کارها میشد کرد حداقل نزدیکی با شخصیت ها ولی دریغ و در ضمن خیلی خیلی دیر امدی و خانه کارگر هم فقط اسمش هست ولی به فکر کارگران نیست اصلا

  2. سلام
    دو طرف پشت سر شما نایستاده اند اقای دکتر
    شما پشت سر اصلاح طلبان ایستاده اید یعنی جذب نکرده اید بلکه جذب شده اید
    البته اصلاح طلب بودن اشکالی ندارد اشکال شمایید که با اسم اصولگرای مستقل وارد شدید و در باد شدید اصلاح طلب کامل شدید این تغییر دو سه روزهتون منون کشته

  3. دکتر اعرافی انتقام رد شدنش را می گیرد.

ارسال نظر