تاریخ : 16 فوریه 2016 - 12:27 - شناسه خبر : 8813 اسلایدشو، انتخابات

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان یزد:

اصلاح طلبان یزدی با وجود بی مهری ها محکم خواهند آمد

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان یزد گفت: مجموعه اصلاح طلبان و اعتدال گرایان استان با وجود بی مهری که با آن مواجه شدند بدون قهر با نظام و انقلاب، محکم و با حضور گسترده در انتخابات اسفندماه خواهند آمد.

غلامعلی سفید در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اظهار گله مندی از رد صلاحیت نامزدهای اصلاح طلبان افزود: معتقدیم حضور گسترده و بیشتر مردم در انتخابات موجب افزایش امنیت نظام و انقلاب می شود.
وی اظهار کرد: امید روزی را داریم که مسئولان با دقت بیشتر و دید همه جانبه و زیربال و پر گرفتن همه نیروهای انقلاب مانع این دلزدگی ها و ناراحتی ها شود.
سفید تصریح کرد: معتقدیم نظام جمهوری اسلامی برگرفته از خون شهدا ، راهنمایی های حضرت امام خمینی (ره) و خون دل خوردن بزرگان این کشور و متصل به نهضت پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصومین (ع) است و ما نیز نیز خودمان را از تبار این اسلام و انقلاب می دانیم.
رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان یزد با تاکید بر لزوم حضور بیشتر مردم در انتخابات پیش رو گفت: این حضور گسترده علاوه بر تقویت امنیت نظام در شرایط حساس منطقه در بعد خارجی هم موجب می شود مسئولان کشور بتوانند محکم تر و با پشتوانه قوی حرف بزنند.
وی حفظ وحدت را در جامعه خواستار شد و اظهار کرد : حضرت امام (ره) می فرمودند’ اگر خودمان اختلاف نکنیم دشمن نمی تواند کاری انجام دهد’ بنابراین باید تلاش کنیم هر بحثی را تبدیل به انشقاق و تفرقه نکنیم چون قطعا وحدت با حذف ایجاد نمی شود.
این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان خودشان را از جمع جدا نکرده و در صحنه خواهند ماند، اضافه کرد: سعی کردیم در این انتخابات تعدادی از افرادی را که افکارشان به اصلاح طلبان نزدیک است حمایت کرده و در روز انتخابات نیز کمک می کنیم به مجلس بروند تا مجلس از افتادن به ورطه افراط و گرفتن تصمیمات تند علیه دولت و گاها علیه نظام دور شود.
سفید تصریح کرد: معتقدیم هرچه حضور مردم در انتخابات گسترده تر باشد افکار اصلاح طلبانه و اعتدال گرایانه در مجلس بیشتر بروز می کند و مردم به این بعد توجه خاص داشته باشند و به دوستداران انقلاب که از ابتدا بوده و همه شرایطش را تحمل کرده اند اعتماد کنند.
رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان یزد گفت: خوشبختانه امروز همه سلایق و افکار ، داشته های خود را عرضه کرده اند و مردم می توانند با اعتماد به لیست ها رای بدهند ضمن آنکه اعتماد داشتن به تشکل ها ، امیدواری و وحشت نداشتن از برخی طرحها مورد توجه مردم باشد تا مجلس قوی تر شود.
سفید با اشاره به تاثیر مضاعف رأی مردم با توجه به برگزاری انتخابات دو مجلس به صورت همزمان اضافه کرد: پیشنهاد ما انتخاب افراد اصلاح طلب و معتدل است چون این افراد با توجه به افکار روشن و اعتمادی که به مردم دارند و شخصیتی به مردم می دهند موجب تقویت بیشتر نظام خواهند شد.
وی ایران را کشوری ممتاز به لحاظ منابع طبیعی و نیروی انسانی دانست و گفت: با این وجود متاسفانه به دلیل بی تدبیر و نداشتن برنامه مناسب از این ظرفیت ها استفاده نشده که نمونه آن مشکلات فرهنگی از جمله افزایش طلاق و اعتیاد ، مشکلات اقتصادی از جمله بیکاری بالا و برخی مشکلات در عرصه بین المللی است.
استاندار یزد در دولت اصلاحات افزود: در داخل کشور نیز متاسفانه وحدت که حرف اول را می زند کمرنگ شده و عده ای که اغلب عناد دارند سعی می کنند هر روز جمعی را از قطار انقلاب پیاده کنند تا جایی که حتی تحمل انعکاس فرمایشات حضرت امام از سوی اصلاح طلبان را ندارند.
وی اظهار امیدواری کرد تا با انتخاب و رأی مردم افرادی به مجلس بروند که وحدت آفرین بوده و مانع گسترش اینگونه تفرقه ها در جامعه شوند.
 منبع: یزدی نیوز

اخبار مرتبط

ارسال نظر