تاریخ : 10 فوریه 2016 - 12:47 - شناسه خبر : 8446 اخبار شهرستان، اسلایدشو، انتخابات

امیدهای جبهه پایداری در میبد بر باد رفت/دکتر میرمحمدی به زادگاهش بازگشت/تفتی ها خوشبین آینده!

قطعا حمایت شورای اصلاح طلبان میبدی از یک کاندیدا می تواند ورق را به نفع یک کاندیدای اصولگرا رقم بزند.

به گزارش صدای میبد: ساعتی پیش نارین نیوز نوشت؛ دکتر سید جلیل میرمحمدی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با تغییر در حوزه انتخابیه خود (یزد و اشکذر) به حوزه انتخابیه میبد و تفت ملحق شد.

با وجود رد صلاحیت های گسترده شورای نگهبان و یکطرفه شدن فضای رقابت بین احزاب مختلف در شهرستان میبد و تفت، کاندیداهای اصولگرا حالا با هم و درون حزبی به رقابت خواهند پرداخت. با وجود اینکه در این حوزه هیچ کاندیدای اصلاح طلبی وجود ندارد، رقابت بین سه کاندیدای مطرح اصول گرا یعنی دکتر میرمحمدی، حجت الاسلام قاسم روانبخش و دکتر دهقانی شدت خواهد گرفت.

با وجود تایید صلاحیت دکتر دهقانی در این دوره، و کارنامه قوی وی، جریان اصولگرا شهرستان نیز که دیدگاه تند جبهه پایداری را نمی پسندد به سمت دکتر دهقانی روی گرداندند. از طرف دیگر اعلام حمایت اصولگرایان استان از جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی باعث شد تا دکتر میرمحمدی که وی نیز در دوره مدیریتی خود کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذاشت با تغییر در حوزه انتخابیه خود به زادگاهش برگردد و معادلات اصولگرایان را کاملا برهم بریزد.

در صورتی که مردم میبد همانند انتخابات شورای شهر به بحث محله گرایی پایبند باشند، در این دوره از انتخابات آنچه شاهدش خواهیم بود تقسیم آراء بین کاندیداها خواهد بود و در صورت زیرکی مردم تفت آنها می توانند امیدوار به آینده چشم بدوزند.

رویکرد اصلاح طلبان حضور همه جانبه حتی با وجود نداشتن کاندیدا در مجلس شورای اسلامی است. آنها معتقدند که در این فضا نیز می توان با انتخاب کاندیدای معتدل اصولگرا از ورود طیف تندرو این حزب به پارلمان جلوگیری کرد. برای جلوگیری از ورود کاندیداهای جبهه پایداری به مجلس، شورای اصلاح طلبان به دقت تغییر و تحولات حوزه های انتخابیه را رصد می کنند.

آنچه در شبکه های ارتباطی مورد بحث و تبادل و نظر قرار گرفته و می گیرد انتظاری است که بسیاری از جوانان حامی اصلاحات از تصمیمات آتی این شورا دارند. قطعا حمایت شورای اصلاح طلبان میبدی از یک کاندیدا می تواند ورق را به نفع یک کاندیدای اصولگرا رقم بزند.

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. این جمله “دیدگاه تند جبهه پایداری را نمی پسندد” ازکجا فهمیدید وبه چه کسانی تند میگویید؟به فرموده رهبرحکیم انقلاب به بچه های خوب وپر تلاش انقلابی برچسب تندرو زدن کار اشتباهی میباشد.
    همین ها هستند که نمیگذارند انقلاب اسلامی منحرف بشود.

  2. زنده باد روانبخش عزیز

ارسال نظر