تاریخ : 7 فوریه 2016 - 8:52 - شناسه خبر : 8322 اخبار شهرستان، اسلایدشو

با حضور دکتر غنیت معاون امور توانبخشی بهزیستی استان یزد صورت گرفت:

تقدیر از ۱۷ معلول موفق میبدی+ تصاویر

از ۱۷نفر از معلولین موفق شهرستان که توانسته بودند در رشته های ترتیل و قرائت قرآن، هنری، نشریه نویسی، علمی، ورزشی و…. مقام کسب کنند تجلیل به عمل آمد.

کسب مقام در رشته های فرهنگی،قرآنی،ورزشی و.. توسط معلولین از افتخارات جامعه وشهرستان میبد میباشد

همزمان با فرا رسیدن ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی در مراسمی از ۱۷نفر از معلولین موفق شهرستان که توانسته بودند در رشته های ترتیل و قرائت قرآن، هنری، نشریه نویسی، علمی، ورزشی و…. مقام کسب کنند تجلیل به عمل آمد.

دکتر غنیت معاون امور توانبخشی بهزیستی استان یزد با بیان اینکه کسب مقام معلولین در رشته های مختلف از افتخارات جامعه و شهرستان میبد می باشد گفت: معلولیت به عنوان ناتوانی نمی باشد بلکه می توان در اکثریت این گروه از جامعه هدف بهزیستی صددرصد توانایی را پیدا کرد و جایگاه این عزیزان باید پررنگ گردد.

دکتر غنیمت افزود: اگر چه معلولین ممکن است در یکی از اعضاء بدن نقصی داشته باشند ولی این به معنی محدودیت در این افراد نمی باشد و خانواده های این معلولین در پیشرفت و موفقیت آنها نقش بسیار مهمی دارند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود تلاش و مساعدت مسئولین را در حمایت از معلولین در حوزه های مختلف خواستار گردید.

در ادامه این مراسم مدعوین از نمایشگاه صنایع دستی معلولین و سالمندان موسسه خیریه محبت، مرکز رشد و حبیب ابن مظاهر که در سالن کتابخانه مرکزی برگزار گردیده بود بازدید کردند.

لازم به توضیح میباشد این نمایشگاه از ۱۴لغایت ۲۱بهمن ماه در کتابخانه مرکزی میبددایر می باشد.

گفتنی است این مراسم با حضور فلاح معاون فرماندار، دکتر غنیمت معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی استان یزد، مشایخ رئیس بهزیستی میبد و خانواده های معلولین برگزار شد.

photo_2016-02-07_07-34-36 photo_2016-02-07_07-34-51 photo_2016-02-07_07-34-55 photo_2016-02-07_07-35-10 بهزیستی میبد بهزیستی میبد

اخبار مرتبط

ارسال نظر