تاریخ : 28 ژانویه 2016 - 8:19 - شناسه خبر : 7956 اخبار شهرستان

فرماندارمیبد:

تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال باید حمایت شوند

در جلسه‌ای‌ با حضور فرماندارمیبد و مربیان تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال استان، مسائل و مشکلات ورزش فوتبال و فوتسال به‌عنوان ورزش پرطرفدار در این شهرستان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این جلسه حضور پرشور تیم‌های ورزشی فوتبال و فوتسال این شهرستان در مسابقات لیگ برتر فوتبال و فوتسال استان را نشانه ظرفیت‌های جوانان میبد خواند.

حسین فلاح گفت: توجه به این ورزش پرطرفدار و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تمرین می‌تواند جایگاه ورزش شهرستان میبد را افزایش دهد.

فلاح افزود: ورزش به‌عنوان محور سلامتی و نشاط در جامعه از اهمیت ویژه‌ای‌ برخوردار است و غفلت از آن آسیب‌های فراوانی ازجمله فساد و اعتیاد را در جامعه رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: باید مسئولان و صنایع با حمایت از تیم‌های حاضر در لیگ برتر استان، روحیه ورزشکاران را در جهت کسب جایگاه‌های قهرمانی تثبیت کنند.

تعدادی از مربیان و ورزشکاران هم در این جلسه کمبود زمین چمن مناسب و عدم‌حمایت‌های مالی و پشتیبانی تیم‌ها در حضور در مسابقات را از مهم‌ترین مشکلات خود برشمردند.

مکان‌یابی و احداث زمین فوتبال ساحلی، برگزاری مسابقات آموزشگاهی فوتسال و تشکیل کمیته فوتسال و برگزاری لیگ برتر مسابقات فوتسال در شهرستان از مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر