تاریخ : 26 دسامبر 2015 - 9:15 - شناسه خبر : 7232 اسلایدشو، انتخابات

اختصاصی صدای میبد:

ثبت نام ۳۸ کاندیدا در حوزه انتخابیه میبد و تفت/ اعلام کاندیداتوری دکتر محمدعلی رادی، دکتر سراج الدین وحیدی و دکتر شهاب الدین وحیدی در انتخابات پیش رو

دکترمحمدعلی رادی میبدی، دکتر سراج الدین وحیدی مهرجردی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهاب الدین وحیدی مهرجردی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.

به گزارش صدای میبد: دکترمحمدعلی رادی میبدی، دکتر سراج الدین وحیدی مهرجردی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهاب الدین وحیدی مهرجردی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.

۲۰۱۵۱۲۲۵_۱۵۵۷۴۲

عصر روز گذشته از ساعت ۱۶ این سه تن با حضور در فرمانداری تفت کاندیداتوری خود را اعلام نمودند.

-دکتر سراج الدین وحیدی که به عنوان سی و سومین داوطلب حوزه انتخابیه تفت و میبد وارد عرصه انتخابات شد عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی است. وی متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری است. گفتنی است وی در مجلس ششم به عنوان نماینده شهرستان های میبد و تفت، مهریز و ابرکوه در مجلس حضور داشت.

۲۰۱۵۱۲۲۵_۱۷۲۱۲۹

-دکتر محمد علی رادی میبدی به عنوان سی و دومین داوطلب حوزه انتخابیه تفت و میبد وارد عرصه انتخابات شد.

وی متولد ۱۳۲۷ خورشیدی است. تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در نائین به پایان رسانید و سپس برای ادامه تحصیلات وارد دانشگاه شیراز شد. بعد از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۵۵ در رشته دامپزشکی، دوره کارورزی خود را در انگلستان گذرانید.

۲۰۱۵۱۲۲۵_۱۷۰۸۴۶

در سال ۱۳۶۱ به عنوان معاون وزیر کشاورزی انتخاب شد و همزمان ریاست سازمان دامپزشکی کل کشور را به عهده گرفت. در سال ۱۳۶۴ نیز به عنوان مشاور وزیر کشاورزی منصوب شد. در این سالها بود که وی موفق شد کتاب نظام دامداری را تألیف کند. نامبرده پس از مراجعت به میبد در سال ۱۳۶۷ علاوه بر بنیانگذاری پرورش و اصلاح نژاد بلدرچین در کشور و فعالیت های تخصصی خود به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پرداخت و در خصوص برنامه نویسی رایانه نیز تبحر یافت.

-حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهاب الدین وحیدی مهرجردی به عنوان سی و یکمین داوطلب حوزه انتخابیه تفت و میبد عصر روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات شهرستان تفت ثبت نام خود را انجام داد.

۲۰۱۵۱۲۲۵_۱۶۴۳۵۳

وی عضو هیأت علمی دانشگاه ادیان قم بوده و الان نیز به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه آیت الله العظمی حائری در سمت معاون پژوهشی این دانشگاه مشغول به فعالیت است. از نامبرده چندین کتاب و مقاله به چاپ رسیده و در ماه گذشته نیز کتاب «مرجئه» وی حائز نشان دهخدا در حوزه علوم انسانی شد.

«سمیه برزگری» به عنوان سی امین داوطلب حوزه انتخابیه تفت و میبد با حضور در ستاد انتخابات شهرستان تفت ثبت نام خود را انجام داد. وی اولین زن ثبت نام کرده در حوزه انتخابیه تفت و میبد و از اساتید حوزه و دانشگاه است.

حمید رضا امینی بفروئی نیز به عنوان سی و پنجمین داوطلب حوزه انتخابیه تفت و میبد ساعت ۱۸:۳۴ عصر دیروز (جمعه) با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، ثبت نام خود را برای حوزه میبد به ثبت رساند.

۲۰۱۵۱۲۲۵_۱۶۴۴۰۶ ۲۰۱۵۱۲۲۵_۱۷۰۸۰۵  ۲۰۱۵۱۲۲۵_۱۷۰۸۵۵  ۲۰۱۵۱۲۲۵_۱۷۲۲۰۸ ۲۰۱۵۱۲۲۵_۱۷۲۲۴۱ ۲۰۱۵۱۲۲۵_۱۷۳۹۳۲ ۲۰۱۵۱۲۲۵_۱۷۳۹۴۴ ۲۰۱۵۱۲۲۵_۱۷۴۰۰۲

اخبار مرتبط

ارسال نظر