تاریخ : 23 دسامبر 2015 - 21:58 - شناسه خبر : 7190 اخبار شهرستان، اسلایدشو، انتخابات

اختصاصی صدای میبد/غلامعلی سفید:

هدف عمده ام تعالی فرهنگ جامعه و تعالی وضعیت فرهنگیان است/تحت چتر عدالت همه مسائل معنی پیدا می کند

مردم برای اخلاق، معنویت و تعالی فرهنگ قیام کردند. از آنجایی که بنده خودم یک فرهنگی هستم هدف عمده ام تعالی فرهنگ جامعه و تعالی وضعیت فرهنگیان است.

به گزارش صدای میبد: غلامعلی سفید کاندیدای اصلاح طلبان تفت و میبد با حضور در فرمانداری تفت و ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به سوالات برخی خبرنگاران در حاشیه این مراسم پاسخ داد.

استاندار سابق یزد اهداف خود از شرکت در انتخابات را این طور برشمرد: تصورم این است اگر که خداوند یاری کند و اگر مردم اظهار علاقه کنند و مراحل قانونی طی شود، توان اندکی برای خدمت به نظام جمهوی اسلامی و مردم کشور و حوزه انتخابیه دارم. به همین دلیل خودم را در معرض انتخاب افراد قرار دادم.

وی اضافه نمود: علاوه بر اینکه در پی پیاده کردن اهداف نظم جمهوری اسلامی، آرمان های امام راحل و پایبندی شدید به آنچه امام به ما آموخت هستم، چند نکته را به عنوان محورهای مورد توجه بیشترم مطرح می کنم. که اگر توفیق یافتم تعهد من به مردم کشور و حوزه انتخابیه هست که در این مسیرها قدم بردارم تا چه قدر توان انجام و ایفای تعهدات باشد.

غلامعلی سفید با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود خاطرنشان ساخت: مردم برای اخلاق، معنویت و تعالی فرهنگ قیام کردند. از آنجایی که بنده خودم یک فرهنگی هستم هدف عمده ام تعالی فرهنگ جامعه و تعالی وضعیت فرهنگیان است.

کاندیدای اصلاح طلبان تفت و میبد دومین هدف خود را توجه به اخلاق و وحدت در جامعه دانست و افزود: معتقدم اکنون توجه به اخلاق و حضور همه نیروهای متعهد و علاقه مند به امام و رهبری و نظام جمهوری اسلامی بیش از همیشه حس می شود و همه باید در این مسیر قدم برداریم تا امکان همدلی و همراهی و تفاهم بیشتر فراهم شود، و همه بتوانیم باهم کار کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در این زمینه خلاء هایی دیده می شود و دیده می شود بعضاً بر طبل تفرقه کوبیده می شود و بسیاری از نیروها حذف می شوند.

غلامعلی سفید اظهار امیدواری کرد: شاهد این باشیم که در سطح کشور و استان و حوزه انتخابیه همه نیروها دست به دست هم بدهند تا مشکلات حل شود.

وی بیان کرد: مشکلات به حدی است که نیاز به حضور همه باشد و اگر هر نفر از جمع علاقه مندان به امام و رهبری حذف شوند، ترس این است که نتوان کار را به خوبی و نیکی انجام داد.

استاندار سابق یزد با اشاره به اینکه شادابی، نشاط و تحرک کافی و لازمه یک جامعه جوان ایران اسلامی می باشد تاکید کرد: معتقدم می توان شادی های حلال بیشتری را در جامعه ایجاد نمود. در این مسیر می شود به همه کمک کنیم تا مردمانی شاد، سالم، پرتحرک با داشتن امید به آینده بهتر و مناسب تر تربیت شوند تا برای حضور و ارتقاء جایگاه کشور آماده شوند.

کاندیدای اصلاح طلبان میبد و تفت با برشمردن مشکلات عمده ای که استان با آن درگیر است خاطرنشان ساخت: کمبود آب، کویری بودن شهرهای مختلف استان، ایجاد عدالت و تناسب بخشیدن به نسبت تعداد جمعیت و تعداد کاندیداها و همچنین تعادل در تقسیم نماینده ها در حوزه های انتخابیه استان از مشکلات عمده ای است که با آن مواجه هستیم و می توانیم همه این مسائل را تحت لواء عدالت به همه جامعه برطرف ساخت. تحت چتر عدالت همه مسائل معنی پیدا می کند.

مهندس غلامعلی سفید در خصوص علت حضورش از حوزه انتخابیه تفت و میبد گفت: در رابطه با تقسیم حوزه یک اتفاقاتی افتاد و طرحی که از استان به تهران رفت بدین گونه نبود. در دولت هم پیشنهادات استان مطرح شد. در مجلس به هر دلیلی به لایحه دولت توجهی نشد و نمایندگان تغییراتی را در طرح مذکور ایجاد کردند که در نتیجه حوزه انتخابیه تفت و میبد به وجود آمد.

به جهت اینکه اهالی دو محل شناختی از بنده داشتند از هر دو شهر برای حضورم اصرار و دعوت هایی شد. از جهتی خانواده ام تفتی هستند، خودم هم اصالتاً میبدی هستم به نظر می توانم دوستی و مودت را در این دو شهر بیشتر کنم. شخصاً علاقه ای به حضور نداشتم.

استاندار اسبق یزد در پاسخ به آخرین سوال برخی از سوابق کاری خود را این طور عنوان کرد: در زمان دانشجویی در رشته عمران تحصیل کردم. خیلی به معلمی و مسائل فرهنگی علاقه داشتم. در نظام شاهنشاهی تعهد به خدمت در آموزش و پرورش دادم. بعد از انقلاب هم بر این تعهدم باقی ماندم. بعد از مهندسی به جرگه معلمی رفتم و به عنوان مسئول امور تربیتی در یزد مشغول به کار شدم. معاون پرورشی شدم. در استان چهارمحال بختیاری سرپرست فرمانداری، معاون برنامه ریزی استان، سرپرست استانداری، رئیس دانشگاه آزاد و دبیر دینی دبیرستان ها بودم. بعد از آنجا معاون برنامه ریزی استان یزد شدم، سرپرست استانداری و استاندار یزد مشاغل بعدی من بود. پس از استانداری مشاور وزیر مسکن در بافت های تاریخی شدم. برگشتم دبیری آموزش و پرورش، از دبیری مامور شدم به موسسه جواد الائمه و در آنجا هم یک مؤسسه فرهنگی داریم الان هم مشغول به کار هستم.

ان شاء شاهد حضور پرشور مردم در روز رأی گیری باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. زرشک!!!!

  2. عجب!!!!! ما گوشامون درازه

  3. اگر مهندس سفيد انتخاب شوند باتوجه به رزومه سابق ايشان كه جزء مديران پرتلاش استان محسوب مي شدند قطعا به بسياري از اين تعهدات جامه عمل پوشانده مي شود.

  4. بسمه تعالی
    شهر میبد نمایده ای باید داشته باشد که خود را از مردم و برای مردم بداند نه از گروه خاص سیاسی !!!و بهتر این است کسی باشد که در بین مردم شهرستان زندگی کرده باشد ودرد آنها را بداند در حالی این که تجربه در کار ها هم مهم است .

  5. بسمه تعالی
    شهرمیبد ازلحاظ اینکه نماینده قبل مرحوم یحیی زاده بود ه باید نماینده ای ازلحاظ اعتقادات مذهبی وپرستیژفرهنگی درحدبالایی باشد ان شاالله مردم ولایتی شهرستان میبد وتفت دارای بصیرت کامل باشند وبتوانند نماینده اصلح انتخاب کنند

  6. “”توان اندکی برای خدمت به نظام جمهوی اسلامی و مردم کشور و حوزه انتخابیه دارم””
    اگه اینو از روی تواضع گفتن که خیلی خوب.
    اما اگه از روی واقعیت گفته، باید بگم حاجی ما نماینده پرتوان میخوایم، یکی که نره اونجا فقط بشینه و هی کلید بزنه، یکی که واسه مردم و کشورش به قول قدیمیا رو پاش بند نباشه

ارسال نظر