تاریخ : 18 دسامبر 2015 - 20:59 - شناسه خبر : 6998 اسلایدشو، انتخابات

به بهانه در پیش بودن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع):

روضه تبلیغاتی جبهه پایداری در میبد+ جوابیه دفتر حجت الاسلام قاسم روانبخش

مهران فاطمی مدیرکل حوزه استاندار سابق یزد، یکی از روضه خوانان سیاسی این مراسم بود.

به گزارش صدای میبد: با یک پیامک و کارت دعوت برای حضور در جلسه روضه خوانی هفتگی همه چیز شروع شد.

در مراسمی که به مناسبت در پیش بودن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) پنج شنبه شب ۲۶ آذرماه، چند روز زودتر از فرا رسیدن سالروز شهادت! (سالروز شهادت یک شنبه ۲۹ آذرماه است) در منزل یکی از افراد اصول گرای مهرجردی برگزار شد حضور پیدا کردم.

فکر کردم این مراسم مانند دیگر مراسم روضه خوانی است. اما تنها منبری که می توان به آن روضه را اطلاق کرد صحبت های یکی از روحانیون منبری مهرجرد بود.

مراسم با بیان حدیثی از امام حسن عسگری در مورد تعقل شروع شد و پس از ۲۰ دقیقه ای صحبت پیرامون این حدیث، تبلیغات سیاسی جبهه پایداری آغاز شد.

مهران فاطمی مدیرکل حوزه استاندار سابق یزد، یکی از روضه خوانان سیاسی این مراسم بود.

وی صحبت های تبلیغاتی خود را با معرفی حجت الاسلام قاسم روانبخش آغاز کرد و از فعالیت های این عضو جبهه پایداری در تهران و قم برای حضار نکاتی را متذکر شد.

دیگر سخنران این مراسم اکبر دهستانی از چهره های اصولگرای مهرجرد و یکی از اعضای سابق شورای اسلامی شهر میبد بود.

پس از دهستانی نوبت به سخنرانی گزینه جبهه پایداری برای مجلس دهم از حوزه تفت و میبد رسید. وی مطالب خود را طبق روال این چند ماهه به مسائل هسته ای ، برجام و انتقاد از دولت و همچنین برنامه ریزی دشمن برای نفوذ اختصاص داد.

در پایان این مراسم به همراه عزاداران بر سر سفره آش آبادانی میزبان میهمان شدیم.

زارع مهرجردی

 

جوابیه

«بسمه تعالی»

جناب آقای جمال شفیع پور

مدیرمسئول محترم سایت صدای میبد

خبر تمسخرآلود شما درباره سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین روانبخش، حاوی اکاذیب متعددی بود. به حضرتعالی توصیه می‌ کنیم مودب باشید و البته اگر اصرار بر هجو و تمسخر دارید، لااقل دروغ نگویید.

والسلام

دفتر حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش

قابل توجه اعضای دفتر حجت الاسلام قاسم روانبخش که قصد جمع آوری رای از مردم را دارید مطلب ارسالی توسط یکی از اشخاصی که در مجلس حضور پیدا کرده است برایمان ارسال شده است. وی اتفاقا در مطلب ذکر کرده است که حتی بعد از نماز در مسجد جامع مهرجرد نیز به این مراسم دعوت شده است. مطلب حاوی ۳ صفحه ورود بود که سیر تا پیاز مراسم بیان شده بود، پس لطفا در دعوت از افراد دقت بفرمایید.

ضمنا پس از ۴ تماس تلفنی با یکی از سخنرانان و چک کردن مطالب این خبر در ورودی سایت صدای میبد قرار گرفت.

از شما بزرگوارانی که خود را پایبند به اصول و قانون می دانید ، انتظار می رود نسبت به سایر احزاب پیش قراول باشید. البته ای کاش می فرمودید اکاذیب در این متن کجاست «پس از دهستانی نوبت به سخنرانی گزینه جبهه پایداری برای مجلس دهم از حوزه تفت و میبد رسید. وی مطالب خود را طبق روال این چند ماهه به مسائل هسته ای ، برجام و انتقاد از دولت و همچنین برنامه ریزی دشمن برای نفوذ اختصاص داد.» ما بسیاری از مطالبی که نگارنده نوشته بود به علت اینکه شاید برداشت های شخصی فرد در آن دخیل شده است آن ها را حذف نمودیم و به این نکته وفاداریم در مجلسی که حضور نداریم و به گوش خودمان نشنیده ایم در مورد آن قضاوت نکنیم. اگر می فرماید که آقای روانبخش عضو جبهه پایداری نیست و یا اینکه در این زمینه در چند ماه اخیر سخنرانی نکره اند آن حرف دیگری است که البته مصداق های فراوانی از سخنرانی های ایشان با یک سرچ کوچک در اینترنت می توانید بیابید.

در پایان یادآوری می گردد تمام جلسه از یکی از سخنرانان سوال شده است! و البته وی نیز از صحبت هایی که در آن مجلس گفته اند برایمان صحبت کردند، که محفوظ می ماند. همچنین تمامی مطالبی که آقای فاطمی ایراد فرمودند نیز ارسال شده بود که ما فقط به یک خط آن بسنده کردیم تا خدای ناکرده اجحافی در حق نماینده جبهه پایداری صورت نگیرد. قابل توجه شما اینکه حتی نام روحانی منبری مهرجردی و موضوعاتی که بیان کرده اند نیز نوشته شده بود که از بردن نام ایشان و مطالب نیز خودداری کردیم.

  پس لطف کنید خود شما مطالبی که در آن مجلس رد و بدل شده است صادقانه نوشته و ارسال دارید ما هم آن را باز نشر خواهیم داد.

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. همه دارند تبلیغ میکنند به جز آقای روانبخش

    اصلا یه وعضی

  2. سلام. در این مراسم ابتدای آقای دهستانی، سپس فاطمی و بعد آقای روانبخش سخنرانی کردند. در ضمن آقای روانبخش از حضار خواستند که برای اینکه جلسه یک طرفه نباشد به پرسش و پاسخ پرداخته شود که برخی از حضار نیز از مسئله هسته ای از ایشان سوال کردند.
    پیامک جلسه هم که برای بنده ارسال شده بود دقیقا همین متن است: «سلام جلسه بحث و بررسی مسائل منطقه غرب آسیا و شهرستان با حضور حجت الاسلام روانبخش شاگرد علامه مصباح امشب ساعت هفت منزل حاج احمد فلاح جنب امامزاده خ خاتون. منتظر قدوم شما هستیم»

  3. یکی سوال!؟؟این اقای روانبخش شاگرد علامه این همه سال کجا بودن الان یه دفعه ای پیداشون شد که بیان مسایا منطقه غرب رو تحلیل کنن!

  4. تبدیل مراسم روضه خوانی به شوی انتخاباتی خیلی حرکت زشتی هست. اگه از اول مراسم روضه خوانی رو بی خیال میشدن بهتر بود.
    انشاالله آقای روانبخش مطلب ورودی سایت شما رو دیده باشن که بعدش همچنین جوابیه توهین آمیزی برای سایت صدای میبد فرستاده باشن

  5. سلام
    در نظر اقای زارع مهرجردی که پیامک تبلیغ مجلس امده که نگفته اند روضه خوانی! پس چرا شما تیتر زده اید روضه سیاسی؟
    تبلیغ مجلس هم همان بحث سیاسی است دیگر ایرادش کجاست؟
    بنظرم باید همین گزارش را با تیتری بدون عنوان روضه که برداشت شما بوده می نوشتید

  6. سلام. تبلیغات زود هنگام کاندیداها ممنوع است. البته یکی از روحانیون منبری مهرجرد در ابتدای امر روضه خوانده اند.

  7. دوستان صدای میبد از شما بی احترامی به جناب روان بخش بعید است. به هر حال ایشان از نخبگان میبد است. به نظر حقیر میبد با تمام قوا ایشان را بر می گزیند.

ارسال نظر