تاریخ : 28 اکتبر 2015 - 10:06 - شناسه خبر : 5412 اخبار شهرستان، فرهنگی

دوشنبه آینده صورت می گیرد:

تشییع پیکر سه شهید گمنام در میبد+ برنامه ها

مراسم تشییع پیکرهای پاک این شهدا صبح دوشنبه ساعت ۸ صبح از محل سپاه قدیم میبد واقع در روبروی بانک صادرات به طرف پارک بهاران میبد از مسیر پارک فلسطین-میدان ۱۲ امام-میدان امام حسین-میدان جانباز-پارک بهاران انجام خواهد گرفت.

به گزارش صدای میبد: پیکر مطهر شهدای گمنام، ساعت ۱۱ صبح روز شنبه هفته آینده وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه میبد با اعلام این خبر افزود: قرار است طی مراسمی ابتدا این پیکرهای مطهر به شهرهای زارچ و اشکذر منتقل شود و پس از برگزاری مراسم مختصری در این مناطق، پیکرهای مطهر شهدا به میبد منتقل خواهد شد.

وی افزود: در مصلای میبد مکانی به عنوان معراج شهدای گمنام درنظر گرفته خواهد شد و روز یکشنبه در دو منطقه شهیدیه و بفروئیه، این شهدا استقرار خواهند یافت تا دانش آموزان و اهالی شهرستان به زیارت و عزاداری در جوار این شهدا بپردازند.

سرهنگ فلاح افزود: یکشنبه شب پیکر این شهدا در مصلای میبد قرار خواهد گرفت و مراسم وداع با حضور اهالی شهرستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: مراسم تشییع پیکرهای پاک این شهدا صبح دوشنبه ساعت ۸ صبح از محل سپاه قدیم میبد واقع در روبروی بانک صادرات به طرف پارک بهاران میبد از مسیر پارک فلسطین-میدان ۱۲ امام-میدان امام حسین-میدان جانباز-پارک بهاران انجام خواهد گرفت.

وی افزود: مراسم سوم این شهدا صبح روز پنجشنبه هفته آینده در رضویه فیروزآباد برگزار خواهد شد.

منبع: میبدما

اخبار مرتبط

ارسال نظر