تاریخ : 30 آگوست 2015 - 21:44 - شناسه خبر : 4187 اخبار شهرستان

کلنگ احداث درمانگاه حضرت ابوالفضل (ع) مهرجرد به زمین زده شد+ گزارش تصویری

تمام هزینه ساخت این درمانگاه را یک خیر مهرجردی که نخواسته نامش فاش شود با واریز وجه به حساب موسسه خیریه حضرت ابوالفضل مهرجرد برعهده گرفته است. قرار است طبقه اول این درمانگاه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش صدای میبد: همزمان با هفته دولت و نزدیک شدن به سالگرد ارتحال آیت الله العظمی حاج شیخ عبدالکریم حائری مهرجردی (آیت الله موسس) و با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه ميبد، كلنگ درمانگاه حضرت ابوالفضل مهرجرد در زميني به مساحت ۱۷۲۶مترمربع به زمین زده شد.

اين درمانگاه قرار است در زيربناي ۶۰۰ مترمربع و در دو طبقه مورد بهره برداری قرار گیرد.

گفتنی است تمام هزینه ساخت این درمانگاه را یک خیر مهرجردی که نخواسته نامش فاش شود با واریز وجه به حساب موسسه خیریه حضرت ابوالفضل مهرجرد برعهده گرفته است. قرار است طبقه اول این درمانگاه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

آیت الله اعرافي در اين مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران در همه دنیا با دادن بیش از ۲۰۰ هزار شهید، ۵۰۰ هزار جانباز و آزاده مطرح است و کشوری است که تشیع را در سراسر جهان منتشر کرده است و هرچه که ما به آن می نازیم بر می گردد به حاج شیخ عبدالکریم حائری که در این محله می زیسته است.

وی افزود : كار خيري تنها توشه ماندگاري است كه انسان را هم در اين دنيا و هم آخرت سعادتمند مي كند .

وي خاطرنشان كرد : آنهايي كه كار خير مي كنند و زمين مي دهند و ساختمان مي سازند اجر زيادي در پيشگاه خدا دارند و كساني هم كه افراد خير را مديريت و هدايت مي كنند هم از اجر خدا بهره مند هستند .

خبرنگار: محمدصادق روزخوش

DSC_0672 DSC_0673 DSC_0677 DSC_0679 DSC_0681 DSC_0683 DSC_0684 DSC_0685 DSC_0689 DSC_0694 DSC_0696 DSC_0701

 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر