تاریخ : 19 آگوست 2015 - 19:40 - شناسه خبر : 3972 اخبار شهرستان

رئیس بسیج حقوقدانان یزد در مصاحبه با عصرسیاست:

فردا؛ «طرح هر مسجد یک حقوقدان» در میبد افتتاح می‌شود

جامعه کنونی ما در شرایطی است که به بهداشت حقوقی در همه زمینه ها نیاز دارد و آگاه سازی مردم نبست به قوانین می تواند کمک شایانی به بهداشت حقوقی جامعه و کاهش چشمگیر جرائم باشد.

رئیس بسیج حقوقدانان یزد در مصاحبه با عصرسیاست با اشاره به افتتاح طرح هر مسجد یک حقوقدان اظهار داشت: با هدف حضور مستمر و موثر حقوق دانان در مساجد جهت آگاه سازی مردم نسبت به قوانین کشور و تکالیف خود، با توجه به ظرفیت مساجد  و نیز میزان درخواست ها،  در مساجد یزد برگزار می شود.

محمد رضا زارع افزود: برای شروع ۴ مسجد در مرکز استان مجری این طرح هستند که عبارت اند از: مسجد بیاق خان و شاهزاده فاضل ، سه شنبه شب ها بعد از نماز مغرب و عشاء، مسجد ملا اسماعیل در همان روز و یک ساعت قبل از نماز مغرب و امام زاده جعفر در پنجشنبه شب عا بعد از نماز مغرب و عشاء.
وی تاکید کرد:  ۵ شهرستان استان یزد ، اردکان، تفت، میبد، مهریز و ابرکوه نیز هم زمان با شهر یزد مجری این طرح خواهند بود.
زارع گفت: جامعه کنونی ما در شرایطی است که به بهداشت حقوقی در همه زمینه ها نیاز دارد و آگاه سازی مردم نبست به قوانین می تواند کمک شایانی به بهداشت حقوقی جامعه و کاهش چشمگیر جرائم  باشد.
وی اذعان داشت: این طرح با همکاری دادگستری استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و ستاد اقامه نماز جمعه برگزار می شود.

مسئول بسیج حقوقدانان یزد در پایان تصریح کرد:  این طرح فردا ساعت ۱۱و ۴۵ دقیه  با حضور مسئولین و حقوق دانان بسیجی و نیز فقهای شورای نگهبان و  با سخنرانی آیت االه سید محمدرضا مدرسی با رویکرد آگاه سازی و پیشگیری از وقوع جرم، آغاز به کار خواهد کرد.

ارسال نظر