تاریخ : 7 می 2024 - 11:37 - شناسه خبر : 37391 دسته‌بندی نشده

فضای واحدهای تولیدی باید به گونه ای باشد که استعدادهای کارگران در آن شکوفا شود/ تجلیل از کارگران شرکت کاشی درسا سرام میبد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: با حضور محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از کتاب «احساس ارزشمندی» رونمایی شد. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست با مدیرعامل شرکت درسا سرام میبد گفت: توجه به حوزه های فرهنگی، اجتماعی و … کارگران نشان […]

No Pic

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: با حضور محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از کتاب «احساس ارزشمندی» رونمایی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست با مدیرعامل شرکت درسا سرام میبد گفت: توجه به حوزه های فرهنگی، اجتماعی و … کارگران نشان از درک و نگاه بلند مدیران واحدهای تولیدی به ابعاد و استعدادهای مختلف کارگران دارد.

وی با اشاره به اینکه در بین کارگران استعدادهای زیادی وجود دارد افزود: جامعه کارگری استان یزد سرشار ازنخبگان، افراد تحصیلکرده و دارای مدارک عالی است. در بین جامعه کارگری استان نویسندگان، شعرا و مبتکران زیادی وجود دارد که طبق صحبت هایی که با مدیرکل محترم صدا و سیمای صورت گرفت، مقرر شد این ظرفیت ها به جامعه معرفی شوند.

محمدرضا فلاحتی نگاه نرم افزاری مدیران واحدهای تولیدی به استعدادهای کارگران را ستود و خاطرنشان کرد: نیروهای یک واحد تولیدی امروزه سرمایه آن به حساب می آیند. توجه به این سرمایه ها با نگاه راهبردی و برنامه ریزی محقق می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد جامعه استان یزد را کارگران شریف تشکیل می دهند. در بین این جامعه بزرگ استعدادهای مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و … وجود دارد. مدیران واحدهای تولیدی باید علاوه بر اینکه به فکر تولید هستند، فضای کارخانه را به سمتی هدایت کنند که کارگران بتوانند دیگران استعدادهای خود را شکوفا سازند.

فلاحتی ادامه داد: قطع به یقین توجه به کارگران یک واحد تولیدی باعث بهره وری بالا در آن واحد می شود.

کتاب احساس ارزشمندی توسط حامد زارع شاهی از کارگران شرکت کاشی درسا سرام میبد به چاپ رسیده است.

در پایان این مراسم محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در خط تولید شرکت از کارگران این واحد تجلیل کرد.

ارسال نظر