تاریخ : 9 آگوست 2015 - 7:44 - شناسه خبر : 3698 اخبار شهرستان

پروژه ساماندهی مسیر ورودی جنوبی میبد با اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی شروع به کار کرد

عملیات این پروژه شامل فنداسیون بندی، کابل کشی، ساخت برج نور با سربندی، جدول بندی مسیر و خط انتقال تغذیه انرژی و شبکه روشنایی و ترانس ها می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی دهیاری های میبد: مراسم کلنگ زنی پروژه ساماندهی مسیر ورودی جنوبی میبد با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه میبد به زمین زده شد.

عملیات پروژه روشنایی از پل خورشید تا دانشگاه آزاد میبد با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال شروع به کار کرد.

گفتنی است این پروژه با همکاری شرکت تعاونی دهیاری ها و ادارات مرتبطی چون شهرداری میبد، بخشداری مرکزی، اداره راه، اداره برق و جمعی از کارخانجات صنعتی شهرستان، به طول ۲۴ کیلومتر در دولاین رفت و برگشت از پل خورشید تا دانشگاه آزاد میبد به انجام می رسد.

عملیات این پروژه شامل فنداسیون بندی، کابل کشی، ساخت برج نور با سربندی، جدول بندی مسیر و خط انتقال تغذیه انرژی و شبکه روشنایی و ترانس ها می باشد.

لازم به ذکر است طبق طرح تهیه شده توسط اداره برق، در این مسیر ۶۵۰ برج نور ۱۲ متری به فاصله ۴۰ متر از یکدیگر نصب می شود.

در پایان خاطر نشان می شود که در این مراسم فلاح فرماندار میبد، مهندس نقیبی شهردار میبد، قاسمی بخشدار، آتشی رئیس شورای شهر میبد و برخی دیگر از مسئولین شهرستان حضور داشتند.

صدای میبد: لازم به ذکر است بخشی از تامین بودجه این پروژه از فروش زمین های نزدیک سی ان جی که مورد اختلاف شدید بین شهردار و بخشداری بود به این امر اختصاص داده شده است.

DSC_0012 DSC_0073 DSC_0067 DSC_0060 DSC_0056 DSC_0052 DSC_0046 DSC_0030 DSC_0028 DSC_0013

اخبار مرتبط

ارسال نظر