تاریخ : 23 آگوست 2023 - 8:01 - شناسه خبر : 36726 اخبار شهرستان

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

رعایت نکات ایمنی جهت حفظ نیروی انسانی در واحدهای تولیدی بسیار حائز اهمیت است

برنامه ریزی، تعامل و مشارکت کارفرمایان با بازرسان کار بستر خوبی برای بالا بردن سطح ایمنی شرکت ها است.

به گزارش صدای میبد: با هدف تبیین اهمیت ارتقاء ایمنی در کارگاه ها در مقابله با حوادث جلسه ای با حضور محمدی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و  سید احمد علائی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان میبد در شرکت ایده آل شمش کویر میبد برگزار گردید.

محمد محمدی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست گفت: برنامه ریزی، تعامل و مشارکت کارفرمایان با بازرسان کار بستر خوبی برای بالا بردن سطح ایمنی شرکت ها است.

وی عنوان نمود: مقوله ایمنی در کارگاه ها، ارزیابی ریسک و آموزش ایمنی کارگران از جمله مهمترین اصولی است که هر کارفرمایی قبل از بکارگماری نیروی کار باید آنها را مد نظر قرار دهد تا حوادث ناشی از کار به حداقل ممکن برسد.

محمدی اضافه کرد: حفظ نیروی انسانی و تلاش در جهت سلامتی جسمی و روحی وی باید جزو اولویت های کارفرمایان استان باشد که اینگونه نیز هست.

ابوالفضل برزگری رئیس هیات مدیره شرکت نیز در این جلسه توضیحاتی مبنی بر بکارگیری نیروی HSE و بهداشت، مسئول ایمنی و حضور پزشک در محل شرکت و همچنین عقد قرارداد با واحد اوراژانس خبر داد و افزود: از جمله مشکلات  شرکت کمبود نیروی خبره است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر