تاریخ : 21 ژوئن 2023 - 8:21 - شناسه خبر : 36593 اخبار شهرستان

در سیزدهمین جشنواره ملی امتنان روی داد:

خانه بهداشت کارگری شرکت کاشی ستاره میبد در بین برترین های ملی

در سال جاری ۱۳ خانه بهداشت کارگری و ۱۰ ایستگاه بهگر در واحدهای تولیدی استان راه اندازی شده که در مجموع ۲۷۹ خانه بهداشت کارگری و ۱۴۸ ایستگاه بهر به جامعه شریف کارگری خدمات بهداشتی ارائه می دهند.

به گزارش صدای میبد: در سیزدهمین جشنواره ملّی تجلیل از کارآفرینان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان، از شرکت کاشی ستاره میبد به عنوان خانه بهداشت کارگری برتر ملی تقدیر شد.
محمدرضا فلاحتی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اعلام این خبر افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همیاری سازمان تأمین اجتماعی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۱ برنامه مشترک ارائه مراقبت‌های بهداشتی به بیمه‌شدگان را رویکرد تحولی بازنویسی کرد.
وی ادامه داد: در ابلاغیه بازنویسی برنامه مشترک ارائه مراقبت‌های اولیه بهداشتی به بیمه‌شدگان بر رویکرد برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت روانی اجتماعی تأکید شده است.
فلاحتی گفت: در سال جاری ۱۳ خانه بهداشت کارگری و ۱۰ ایستگاه بهگر در واحدهای تولیدی استان راه اندازی شده که در مجموع ۲۷۹ خانه بهداشت کارگری و ۱۴۸ ایستگاه بهر به جامعه شریف کارگری خدمات بهداشتی ارائه می دهند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تأکید کرد: ستاد مبارزه با مواد‌مخدر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تأمین اجتماعی در راستای ارائه خدمات بهداشت و سلامت به جامعه کارگری یاریگر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر