تاریخ : 8 آگوست 2015 - 8:00 - شناسه خبر : 3659 فن آوری و رسانه

نگاهی به کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۱۵

طی این کنفرانس مایکروسافت از بازی هایی جدید رونمایی کرد، دموهای جدید از برخی عناوین مورد انتظار را به نمایش گذاشت و همچنین لوازم جانبی و به روز رسانی رابط کاربری که اکس‌باکس وان را هدف قرار داده اند تا به کنسول بهتری طی سال آینده میلادی مبدل شود را در معرض دید عموم قرار داد.

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور – کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ که در شهر کلن، آلمان برگزار می شود هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری هواداران کنسول اکس باکس وان را هیجان زده کرد. طی این کنفرانس مایکروسافت از بازی هایی جدید رونمایی کرد، دموهای جدید از برخی عناوین مورد انتظار را به نمایش گذاشت و همچنین لوازم جانبی و به روز رسانی رابط کاربری که اکس‌باکس وان را هدف قرار داده اند تا به کنسول بهتری طی سال آینده میلادی مبدل شود را در معرض دید عموم قرار داد.

نگاهش گذرا به کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2015

به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، با توجه به عرضه ویندوز ۱۰، کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۱۵ بر بازی هایی که قرار است برای رایانه های شخصی و اکس‌باکس وان روانه بازار شوند، متمرکز شده بود. به گفته “فیل اسپنسر”، رئیس بخش اکس‌باکس، چه یک گیمر دوستدار کنسول باشید، چه یک گیمر دوستدار رایانه شخصی باشید و یا به هر دو آنها علاقمند باشید، ما متعهد شده ایم تا تجربه ای فوق العاده که از مایکروسافت انتظار دارید را ارائه کنیم.

Quantum Break

نگاهش گذرا به کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2015

مایکروسافت ویدئوهای جدیدی از گیم‌پلی بازی کوانتوم بریک به نمایش گذاشت که عنوانی در سبک تیراندازی سوم شخص است و با یک سریال تلویزیونی داخل بازی همراهی می شود. در این بازی هنرپیشه های بزرگی مانند شاون اشمور، ایدان گیلن و دومینیک موناگان نقش آفرینی می کنند که همتایان دیجیتالی آنها به طرز مرموزی واقعی به نظر می رسند. در کوانتوم بریک شخصیت اصلی بازی به نام جک جویس می تواند با متوقف کردن زمان به جنگ دشمنان خود برود، اما زمانی که دشمنان جویس نفوذ به فناوری توقف زمان وی را فرا می گیرند، شرایط چالش برانگیزتر می شود. کوانتوم بریک قرار است به صورت انحصاری برای اکس‌باکس وان در آوریل ۲۰۱۶ روانه بازار شود.

Crackdown 3

نگاهش گذرا به کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2015

مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۱۵ گیم‌پلی بازی کرک داون ۳ را به نمایش گذاشت که عنوانی در سبک دنیای باز اکشن است. سبک پر رنگ و لعاب و کامیک گونه این فرنچایز در نسخه جدید نیز دست نخورده باقی مانده است. به گفته توسعه دهندگان، این بازی که در سال ۲۰۱۶ روانه بازار می شود از نیروی مایکروسافت کلاود بهره برداری می کند تا محیط هایی صد درصد تخریب پذیر را ارائه کند.

Scalebound

نگاهش گذرا به کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2015

اسکیل‌باوند یکی از عناوین انحصاری اکس‌باکس در سبک اکشن- نقش آفرینی است که توسط پلاتینیوم گیمز توسعه داده می شود. در این بازی می توانید به صورت آزادانه دنیایی فانتزی را کاوش کنید. اگر به مبارزات با شمشیر و حضور هیولاهایی عظیم علاقمند هستید، اسکیل‌باوند گزینه ای دوست داشنی برای شما است. این عنوان که در تعطیلات ۲۰۱۶ روانه بازار می شود را به صورت انفرادی و یا به همراه سه دوست خود می توانید بازی کنید.

Killer Instinct Season 3

نگاهش گذرا به کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2015

اگر از هواداران بازی مبارزه ای کیلر اینستینکت اکس‌باکس وان هستید خود را برای ضربه های پی در پی بیشتر آماده کنید. در سیزن ۳ مبارزان جدید هم به نسخه اکس‌باکس وان و هم نسخه رایانه شخصی این بازی اضافه شده اند. این عنوان قرار است در مارس ۲۰۱۶ روانه بازار شود.

Cobalt

نگاهش گذرا به کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2015

برخی از ذهن های خلاق که در پس شکل گیری بازی محبوب مایکروسافت یعنی ماین‌کرافت قرار داشته اند، عنوانی کاملا جدید به نام کبالت را معرفی کرده اند. این بازی اکشن دو بعدی سرعت بالا با گرافیکی رنگارنگ از گیم‌پلی مبتنی بر همکاری و یک حس شوخ طبعی خشن سود می برد. کبالت در اکتبر سال جاری میلادی برای اکس‌باکس وان عرضه می شود.

Dark Souls III

نگاهش گذرا به کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2015

مایکروسافت در کنفرانس گیمزکام ۲۰۱۵ بهترین تجربه از بازی دارک سولز ۳ تاکنون را در اختیار هواداران این عنوان اکشن-نقش آفرینی خشن قرار دارد. این بازی از محیط هایی باشکوه سود می برد و باس های به نمایش درآمده در تریلر این بازی بسیار خشن‌تر از نسخه های پیشین هستند. دارک سولز ۳ در سال آینده میلادی روانه بازار می شود.

Homefront: The Revolution

نگاهش گذرا به کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2015

دیپ سیلور توسعه دهنده بازی هوم‌فرانت: رولوشن از صحنه مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۱۵ برای معرفی این بازی تیراندازی دنیای باز جدید استفاده کرد. در این بازی امکان راندن موتورسیکلت، هدایت پهپادها و دسترسی به انواع مختلفی از سلاح های سفارشی سازی شده وجود دارد.

Indie Games – Game Preview

نگاهش گذرا به کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2015

طی کنفرانس گیمزکام مایکروسافت مشخص شد تمام بازی های مستقل آینده که زیر برنامه آی‌دی اکس‌باکس منتشر می شوند، هم برای اکس باکس وان و هم برای ویندوز ۱۰ در دسترس خواهند بود. از برخی عناوین شناخته شده در این زمینه می توان به Bloodstained، Yooka-Laylee و Worms W.M.D. اشاره کرد.

برنامه پیش نمایش مایکروسافت که به گیمرها اجازه می دهد بازی هایی که هنوز در مرحله توسعه قرار دارند را امتحان یا خریداری کنند نیز به رشد خود ادامه می دهد. در همین راستا، بازی استراتژی Sheltered به عنوان یک پیش نمایش در دسترس است و عنوان Ark:Srvival Evolved نیز در زمستان امسال وارد این برنامه می شود.

Halo 5 Guardians – Halo Wars 2

نگاهش گذرا به کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2015

تا پیش از این، ویدئوهای مختلفی از بازی هیلو ۵ منتشر شده بود، اما در گیمزکام ۲۰۱۵ سازندگان این بازی بر تنوع بخش چندنفره تاکید داشتند. به عنوان مثال، حالت “منطقه جنگی” مبارزاتی شامل ترکیبی از گیمرهای انسانی و بازیکنان هوش مصنوعی را در بر می گیرد، و حالت “آرنا” بر جنگ هایی شدیدتر و رقابتی‌تر متمرکز است. همچنین، نقشه ای جدید به نام “کلوسیوم” معرفی شد.

اما هیلو ۵ تنها نسخه معرفی شده در کنفرانس مایکروسافت نبود و در پایان نمایش، این شرکت هواداران خود را با معرفی هیلو وارز ۲ شگفت زده کرد. این بازی برای اکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ در پاییز ۲۰۱۶ روانه بازار می شود.

Xbox One DVR – Chat Pad

نگاهش گذرا به کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2015

اکس‌باکس وان سرانجام قابلیت DVR برای برنامه های تلویزیونی زنده را دریافت کرد. اکس‌باکس وان DVR به عنوان یک ویژگی رایگان در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد و به دارندگان این کنسول اجازه می دهد تا به ضبط نمایش های تلویزیونی و مشاهده آنها در اکس‌باکس وان و هر دستگاه ویندوز ۱۰ دیگر اقدام کنند. نمایش های تلویزیونی را می توانید هنگامی که مشغول بازی هستید در پس زمینه ضبط کنید و همچنین امکان برنامه ریزی زمان ضبط برنامه از راه دور با استفاده از تلفن هوشمند وجود دارد.

نگاهش گذرا به کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2015

اگر از ارسال پیام برای دوستان خود با استفاده از صفحه کلید روی نمایشگر خسته شده اید، چت پد جدید مایکروسافت می تواند راه حلی ایده آل برای شما باشد. این دستگاه جانبی یک صفحه کلید کوئرتی مینیاتوری را به زیر کنترلر اکس‌باکس وان اضافه می کند. چت پد دهم نوامبر روانه بازار می شود.

سازگاری با نسخه های گذشته و تجربه ای جدید با اکس باکس وان

نگاهش گذرا به کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2015

مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده است که قابلیت سازگاری با بازی های اکس‌باکس ۳۶۰ در ماه نوامبر عرضه می شود. در زمان آغاز، بیش از یکصد بازی در دسترس خواهند بود و مایکروسافت به همراه شرکای خود مانند الکترونیک آرتز، بتسدا، سگا و کپ کام در تلاش است تا بازی های محبوب بیشتری از اکس‌باکس ۳۶۰ را برای دارندگان کنسول اکس‌باکس وان در دسترس قرار دهد.

از سوی دیگر، گیمرهای اکس‌باکس وان در ماه نوامبر از عرضه ویندوز ۱۰ و ویژگی های آن برای کنسول خود بهره‌مند خواهند شد. سیستم عامل جدید مایکروسافت رابط کاربری کاملا جدیدی را برای اکس‌باکس وان ارائه می کند و یافتن بازی ها و برقراری ارتباط با دوستان را تسهیل می کند.

ارسال نظر