تاریخ : 30 آوریل 2015 - 10:58 - شناسه خبر : 362 با دیگر رسانه ها

نام یک میبدی در میان برندگان قرعه‌کشی نامگذاری پهباد RQ170

با حضور سردار امیرعلی حاجی زاده مرحله اول قرعه کشی نام گذاری پهپاد RQ۱۷۰ ایرانی انجام و اسامی ۱۱۰ برگزیده اعلام شد. به گزارش “میبدما”، در میان این اسامی یک برنده از شهرستان میبد و سه برنده از شهرستان یزد به چشم می‌خورند. بنا به این گزارش، آقای «محمد رضا کریمی» از شهرستان میبد برنده […]

با حضور سردار امیرعلی حاجی زاده مرحله اول قرعه کشی نام گذاری پهپاد RQ۱۷۰ ایرانی انجام و اسامی ۱۱۰ برگزیده اعلام شد.

به گزارش “میبدما”، در میان این اسامی یک برنده از شهرستان میبد و سه برنده از شهرستان یزد به چشم می‌خورند.

bargozideبنا به این گزارش، آقای «محمد رضا کریمی» از شهرستان میبد برنده یک سکه بهار آزادی در این مرحله شد و مرتضی قائمی موری آبادی، سید محمد دهقان و سید مصطفی دستمالچیان از شهرستان یزد برنده کمک هزینه سفر عتبات عالیات و سکه بهار آزادی شدند.

گفتنی است در پی رونمایی از پهپاد RQ۱۷۰ ایرانی در بازدید فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه و نمایش پرواز آن در آبان ماه سال گذشته و متعاقب آن فراخوان سپاه از آحاد ملت ایران و علاقمندان به انقلاب اسلامی برای نامگذاری این دستاورد بزرگ، مرحله اول قرعه کشی در آیین گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در تهاجم نظامی به طبس (در سال ۱۳۵۹) با حضور سردار امیرعلی حاجی زاده و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوافضای سپاه برگزار و به قید قرعه تعداد ۱۱۰ نفر از هموطنان عزیز برگزیده و هدایا و جوایز آنان واگذار شد.

مرحله دوم قرعه کشی، با دریافت پیشنهاد گزینه نهایی توسط مردم در خجسته سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار از میان گزینه های “سیمرغ”، “طبس” و “اقتدار” انجام خواهد خواهد شد.

 

 

ارسال نظر