تاریخ : 21 نوامبر 2022 - 7:32 - شناسه خبر : 35711 اخبار شهرستان، اسلایدشو

مدیرکل صدا و سیمای یزد معرفی شد/ احسان کریمی میبدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد شد

مراسم معارفه و تکریم مدیران کل سابق و جدید صدا و سیمای یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در این مراسم، احسان کریمی میبدی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای یزد معرفی و از خدمات احمد پهلوانیان تقدیر شد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در این مراسم گفت: رسالت ما در رسانه ملی حرکت در مسیر امیدآفرینی و تبیین اهداف، موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشورمان است.
حسن عابدینی با اشاره به حوادث کنونی کشور افزود: جنگ امروز جنگ افکار است و رسانه‌ها مهمترین مولفه و نقش آفرین در نبرد افکار هستند.

وی اظهار داشت: امروز اندیشه‌های جمهوری اسلامی از مرز‌های جهانی گذشته و پیشرفت‌ها و موفقیت‌های روز افزون ایران اسلامی، دنیا را شگفت زده کرده است. دشمنان چشم دیدن این پیشرفت‌ها را نداشته و بر این اساس، همواره با توطئه و برنامه ریزی جدید درصدد مقابله با انقلاب اسلامی هستند.
معاون امور استان‌های صدا و سیما تاکید کرد: این عملیات روانی دشمن در شرایط کنونی نیز بی اثر خواهد بود و انقلاب اسلامی در مسیر رشد و بالندگی و اقتدار خود هم چنان گام برخواهد داشت.
عابدینی اشاره‌ای هم به رویکرد رسانه ملی در تقویت جایگاه شبکه‌های استانی داشت و تصریح کرد: نگاه ما در این موضوع، توجه به تقویت شبکه‌های استانی متناسب با زیست بوم، توانمندی و ظرفیت‌های استان‌ها در زمینه‌های مختلف است.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز یزد هم گفت: امروز سازمان صدا و سیما بیش از هر زمان دیگری مستعد تحول شگرف و عظیم در راستای منویات رهبری و زیست بوم فرهنگی اجتماعی و رسانه‌ای است.
احسان کریمی میبدی افزود: امروز تحول در شرایطی قرار دارد که فرصت‌ها و تهدید‌ها در حال اوج گیری است و دشمن با استفاده از تروریسم رسانه‌ای وحشی‌تر از قبل امنیت و معیشت مردم را هدف قرار گرفته است و جبهه حق بیش از پیش امکان و گستره رسانه‌ای را در اختیار دارد.
وی ادامه داد: امروز برای عبور از این مرحله به مجاهدانی در عرصه رسانه، هنر و فرهنگ محتاجیم که، چون آوینی‌ها در بزنگاه‌های تاریخی این نظام با تکیه بر ولایت مرز‌های هنر، فرهنگ و رسانه را گسترش دهند.
مدیرکل صدا و سیما اظهار داشت: یزد همیشه ثابت کرده که در این مسیر پیشقدم و ثابت قدم است که این را با نگاهی به تاریخ مشاهده می‌کنیم.
جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به نقش و جایگاه رسانه ملی در خنثی سازی عملیات روانی دشمن در شرایط فعلی گفت: رسانه ملی باید با روش‌هایی نو و متناسب با زمان و جامع نگر، امیدآفرینی و بصیرت افزایی و روشنگری کند.
حجت الاسلام مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد هم خاطرنشان ساخت: در بسیاری از جریان‌ها و فراز و نشیب‌هایی که در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور شاهد بودیم رسانه ملی به خوبی توانسته به پیشتازی مدیریت افکار عمومی پرداخته تا از هجمه‌های مختلف نجات پیدا کنیم.
شاه حسینی معاون استاندار نیز صدا و سیما را دانشگاهی عمومی و مسئولیت در آن را بسیار خطیر، حساس و مهم دانست که در جامعه نیز اثرگذار است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر