تاریخ : 1 نوامبر 2022 - 18:47 - شناسه خبر : 35600 اخبار شهرستان، اسلایدشو

مسابقات استانی اسلحه فلوره ویژه نونهالان پسر با میزبانی میبد برگزار شد

الیاس دهقانی

مسابقات استانی اسلحه فلوره ویژه نونهالان پسر با حضور ۱۰ بازیکن با میزبانی میبد در سالن ورزشی محله شاه جهان آباد برگزار شد و نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

به گزارش صدای میبد، مسابقات استانی اسلحه فلوره ویژه نونهالان پسر با حضور ۱۰ بازیکن با میزبانی میبد در سالن ورزشی محله شاه جهان آباد برگزار شد و نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
نایب رییس بانوان هیئت شمشیر بازی با بیان اینکه در این رقابت ها بازیکنانی از از یزد و اردکان و میبد حضور داشتند ، گفت: آقایان علی فصاحت وحسین جعفری داوری مسابقات برگزار شده با حضور سید یحیی مطلبی رییس هیئت شمشیربازی میبد را بر عهده داشتند.
نجمه زارعشاهی افزود: در پایان این مسابقات به ترتیب حسام واعظی از اردکان و امیر رضا پور سلمان از یزد موفق به کسب مقام‌های اول و دوم شدند.
علی اصغر برزگر و علیرضا زارعشاهی از میبد نیز به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
گفتنی است رشته ورزشی مشیر بازی در سال ۹۵ با حضور چند نفر در دختران فعال شد و با استعدادیابی انجام شده درمحلات میبد هم اکنون در دو رشته اپه و فلوره ۱۵ نفر دختر و هشت نفر از پسران فعال هستند.
ورزشکاران شمشیر زن میبد در سطح استان مقام آورده‌اند و در سطح کشور نیز ستاره زارعشاهی در قالب تیمی توانسته است مقام سوم را کسب کند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر