تاریخ : 13 اکتبر 2022 - 14:20 - شناسه خبر : 35421 اخبار شهرستان

شهردار میبد:

فرماندهی نیروی انتظامی الگو و نمونه والایی از خدمت رسانی

شهردار میبد با حضور در ستاد فرماندهی شهرستان گفت: سرهنگ نبی پور فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان الگو و نمونه والایی از خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی هستند که با تدابیر خود نعمت امنیت را برای عموم شهروندان به ارمغان می آورد.

به گزارش صدای میبد؛ مجید بهارستانی شهردار میبد به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی شهرستان میبد گفت: سرهنگ نبی پور فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان الگو و نمونه والایی از خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی هستند که با تدابیر خود نعمت امنیت را برای عموم شهروندان به ارمغان می آورد.

بهارستانی همچنین افزود: نیروهای خدوم نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی سعی در برقراری صلح، نظم و امنیت در جامعه دارند که در سایۀ امنیت پایدار جامعه، فعالیت های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی و دیگر موارد معنا یافته و تحقق می یابد.

وی گفت: امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است.

شایان ذکر است؛ در این دیدار جواد فیاضی رئیس شورای اسلامی شهر میبد ضمن تبریک هفته فراجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت؛ بیان کرد: وجود امنیت یکی از مهمترین مؤلفه های پیشرفت کشور است، نیروی انتظامی ضمن برخورداری از اقتدار و صلابت مثال زدنی، همواره در کنار مردم و حافظ جان و مال مردم بوده است و برای تحقق این وظیفه سنگین و مهم با همه توان و جدیت تلاش می کند.

فیاضی همچنین هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای ارتباط بیشتر بخش های مختلف جامعه با پلیس دانست و گفت: همراهی و همدلی پرسنل نیروی انتظامی با مردم و مسئولین منجر به عملکرد بهتر آنها شده است، هفته نیروی انتظامی نیز فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با خدمات این نیروی زحمتکش و خدوم می باشد.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد فراجا در شهرستان، افزود: ماموران جان برکف نیروی انتظامی با هوشیاری و بر اساس قانون اقدامات خود را انجام می‌دهند تا مردم همواره در آرامش زندگی کنند.

خاطرنشان میگردد؛ در پایان این دیدار از تلاش های شبانه روزی فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان به مناسبت هفته فراجا تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظر