تاریخ : 4 آگوست 2015 - 11:25 - شناسه خبر : 3513 اخبار شهرستان

نشست تعدادی از فعالین جامعه بانوان با شهردار میبد

بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و ما تمام تلاش مان را جهت پیشبرد رفاه بانوان انجام خواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، جمعی از فعالین جامعه بانوان شهرستان میبد جهت عرض تبریک انتصاب سید علی نقیبی زاده شهردار میبد با وی دیدار کردند.

گفتنی در این دیدار خانم اقبال مشاور فرماندار در امور بانوان گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط جامعه بانوان ارائه و همچنین برخی از درخواست هایشان را عنوان نمود.

اقبال در این دیدار از زحمات محمد حسین هدائی شهردار اسبق در جهت ساخت و پیگیری بوستان بانوان تشکر کرد و آن را نوع باقیات و صالحات دانست.

در ادامه مسئول کمیته زنان و خانواده فرمانداری جهت ایجاد یک فضای مناسب برای فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی بانوان درخواست همکاری و مشارکت کرد.

نقیبی زاده شهردار میبد نیز از حضور بانوان تشکر نمود و عنوان کرد: بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و ما تمام تلاش مان را جهت پیشبرد رفاه بانوان انجام خواهیم داد.

نقیبی زاده نقش بانوان را در رفع مشکلات و معضلات جامعه موثر و پررنگ برشمرد و افزود: حضور بانوان در عرصه های مختلف باعث کاهش آسیب ها و معضلات خانواده و بخصوص قشر جوان و نوجوان می شود. امیدواریم بتوانیم فضا و محیطی مناسب برای فعالیت های بانوان شهرستان در عرصه های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و …ایجاد کنیم.

 3 22 article

ارسال نظر