تاریخ : 19 جولای 2022 - 9:29 - شناسه خبر : 35081 اخبار شهرستان، اسلایدشو

اقدامی علوی در شب عدیرغدیرخم رقم خورد

به مناسبت عیدسعید غدیرخم، جمعی از جوانان ولایی هیئت ۱۴ معصوم یخدان شب عید غدیرخم به صورت خود جوش لباس پاکبانان شهر را پوشیده و به جای آنان به نظافت معابر شهر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد: بهارستانی شهردار میبد با حضور در جمع اعضای هیات ۱۴ معصوم ضمن تقدیر و تشكر از اقدام خیرخواهانه شان گفت: متاسفانه در مناسبت های مذهبی که نذورات بین مردم توزیع می شود شاهد آن هستیم که برخی از شهروندان اقدام به پرتاب ظروف باقی مانده از ماشین خود در سطح معابر می نمایند که باعث بر هم زدن چهره شهر می شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه جوانان هیئتی با این اقدام خود، علاوه بر اینکه خستگی را از تن پاکبانان شهرستان زدودند، نشان دادند که فرهنگ علوی و شیعی و ایثار و از خودگذشتگی برایشان تبیین شده است.

وی تصریح كرد: با نزدیک شدن به ایام محرم، امیدواریم با این اقدام جهادی شهروندان خوبمان در هیات ۱۴ معصوم، سایر همشهریان عزادار شركت‌كننده در آیین‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان، در نظافت شهری کوشا و با قرار دادن زباله‌ها درون كیسه‌ها و سطل‌های مخصوص در نظافت شهری همراه سفیران پاکیزگی باشند و با رعایت نظافت و نظم در برگزاری آیین‌های عزاداری ایام محرم، فرهنگ اسلامی خود را به نمایش بگذارند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر