تاریخ : 2 مارس 2022 - 9:56 - شناسه خبر : 34543 اخبار شهرستان، اسلایدشو

قهرمانی کاشی ارچین میبد برای پنجمین بار در جام فوتسال کارگران شهرستان+ گزارش تصویری

شب گذشته و در پایان یک بازی سخت و نفس گیر تیم فوتبال کاشی ارچین توانست درضربات پنالتی با شکست تیم کاشی باستان به پنجمین قهرمانی خود دست یابد.

به گزارش صدای میبد: شب گذشته و در پایان یک بازی سخت و نفس گیر تیم فوتبال کاشی ارچین توانست درضربات پنالتی با شکست تیم کاشی باستان به پنجمین قهرمانی خود دست یابد.

بنا به گفته علایی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان میبد در دهمین دوره مسابقات فوتسال کارگری شهرستان میبد ۱۶ تیم شرکت داشتند که در ۴ گروه ۴ تیمه گروه بندی و پس از برگزاری ۲۸ مسابقه تیم های کاشی ارچین، باستان، مجتمع و مریم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند .

پس از برگزاری مسابقات نیمه نهایی تیم های ارچین و باستان به فینال راه یافتند.در نهایت هم زمان با روز مبعث، دیدار رده بندی و مسابقه نهایی برگزار شد که دیدار رده بندی با برتری تیم مجتمع به پایان رسید.

سرانجام و در پایان یک بازی سخت و نفس گیر تیم کاشی ارچین که با نتیجه ۴ بریک از تیم کاشی باستان عقب بود در پنج دقیقه پایانی بازی دست به کار بزرگی زد و کار را به تساوی کشاند و توانست در ضربات پنالتی تیم کاشی باستان را ۴ به ۳ شکست دهد و به پنجمین قهرمانی خود دست یابد.

گفتنی است مراسم اختتامیه و اهدا مدال با حضور مهندس سجادی پور فرماندار، مهندس ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد و با هنرنمایی تنی چند از باستانی کاران جوان میبد برگزار شد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر