تاریخ : 4 مارس 2022 - 19:33 - شناسه خبر : 34495 اخبار شهرستان، اسلایدشو

اختصاصی صدای میبد

بازدید استاندار از مجموعه تاپ سر/تمام اقدامات انجام شده در میبد دارای پیوست اجتماعی، خیراندیشانه و نیک اندیشانه است

سیدمحمدنبوی میبدی

فاطمی، کارآفرینی های انجام شده در میبد را از جنس کارآفرینی اجتماعی برشمرد وتوضیح داد: روح حاکم بر اقتصاد میبد و فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی میبد و جنس کارآفرینی آن ،کارآفرینی اجتماعی هست. یعنی شما هیچ کار صنعتی، اقتصادی و تولیدی در اینجا نمی بینید که پیوست اجتماعی، خیراندیشانه و نیک اندیشانه نداشته باشد.

مهران فاطمی استاندار یزدطی سفری یک روزه به شهرستان میبد از واحد های مجموعه تاپ سر بازدید نمود.

این بازدید با همراهی شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ، علمدار مدیرکل صنعت معدن تجارت استان، ،میرمحمدی نماینده تفت ومیبددر مجلس شورای اسلامی و سجادی پور و ردایی فرمانداران میبد و اشکذر انجام شد .

دیدار از کارخانه کاشی ارگ، سرآغاز این بازدید بود و در ادامه استاندار از واحد های الکترو صدر، مجتمع تجاری سرامیک سنتر میبد ، ایوان مال، هتل کریاس پالاس و پترو انرژی ارگ دیدار نمود. سامانه صادراتی کاشی و سرامیک شهرستان میبد، نقطه پایان این سفر بود.

فاطمی به اشتیاق خود برای بازدید از این مجموعه اشاره نمود و با مثبت ارزیابی کردن این دیدار یک روزه، به همت صنعتگران وکارآفرینان بخش خصوصی میبد آفرین گفت.

وی در پایان،سفرش را این گونه ارزیابی نمود: شهرستان میبد یکی  از شهرستان های صنعتی استان یزد هست که در کنارصنعت، در حوزه های فرهنگی، دانشگاهی، ورزشی و سلامت هم فعال هست. امروز از مجموعه تاپ سر که تقریبا در ۴۵ واحد صنعتی در حوزه های مختلف از پتروشیمی و پالایشگاه تا کاشی و سرامیک و گردشگری سرمایه گذاری کرده است بازدید کردیم. اقدامات خوب صورت گرفته که هم در سطح شهرستان میبد و هم در استانی و سطح ملی باعث افتخار است.

استاندار با تشکر از دغدغه های این مجموعه در استفاده از تکنولوژی های تک ، توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی و محیط زیستی این گروه را نیزستود.

 فاطمی،  کارآفرینی های  انجام شده در میبد را از جنس کارآفرینی اجتماعی برشمرد وتوضیح داد: روح حاکم بر اقتصاد میبد و فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی میبد و جنس کارآفرینی آن ،کارآفرینی اجتماعی هست. یعنی شما هیچ کار صنعتی، اقتصادی و تولیدی در اینجا نمی بینید که پیوست اجتماعی، خیراندیشانه و نیک اندیشانه نداشته باشد.

استاندار در پایان از تلاش های همه کسانی که در حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی فعالیت دارند تشکر نمود و گفت: امیدوارم بتوانیم از حداکثر ظرفیت کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان خودمان استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر