تاریخ : 13 فوریه 2022 - 15:22 - شناسه خبر : 34479 اخبار شهرستان، اسلایدشو

آغاز مسابقات فوتسال کارگران شهرستان میبد همزمان با دهه مبارک فجر

مسابقات فوتسال کارگران شهرستان میبد گرامیداشت دهه مبارک فر با حضور ۱۶ تیم آغاز شد.

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد و رئیس هیات ورزش کارگری این شهرستان در خصوص برگزاری این رقابتها گفت: به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات فوتسال کارگران شهرستان میبد با حضور ۱۶ تیم آغاز و تا اسفند ماه ادامه دارد؛ مراسم قرعه کشی این رقابتها به میزبانی شرکت کاشی ستاره میبد برگزار شد.
سیداحمد علائی برگزاری مسابقات را بصورت گروهی و در ادامه حذفی عنوان و اظهار کرد: دهمین دوره این رقابتها با استقبال خوب شرکت ها و واحدهای تولیدی شهرستان روبرو شد و بر این اساس ۱۶ تیم در قالب ۴ گروه ۴ تیمی با هم مسابقه می دهند؛ مسابقات از روز ۲۲ بهمن آغاز شده و اوایل اسفندماه ادامه پیدا می کند.
وی از برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگر خبر داد و افزود: به منظور حفظ سلامت بازیکنان، کادر فنی و مسئولین برگزار کننده رقابتها، از ورود تماشاگران فهیم به سالن خودداری شده و تمامی حاضرین در سالن ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.
علائی در خصوص تیمهای شرکت کننده در دهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد گفت: کاشی اُرچین، کاشی پارسیان، کاشی امین و مجتمع کاشی در گروه یک، کاشی ستاره، گلچین بتن، کاشی نارین و پارسیان پاکت در گروه دو، کاشی گلچین، کاشی ماهان سرام، کاشی کیمیا سرام و پویاسرام در گروه سه و بالاخره کاشی باستان، کاشی احسان، کاشی رباط و کاشی مریم در گروه چهار این رقابتها قرار دارند.
گفتنی است طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم فینال و اختتامیه این رقابتها همزمان با مبعث رسول گرامی اسلام برگزار می شود.
نتایج روز نخست:
کاشی ارچین ۵ – مجتمع کاشی ۱
کاشی امین ۵ – کاشی پارسیان ۴
کاشی ستاره ٢- پارسیان پاکت ٣

ارسال نظر