تاریخ : 17 نوامبر 2021 - 10:13 - شناسه خبر : 33937 اخبار شهرستان، اسلایدشو

به مناسبت آغاز هفته «کتاب و کتاب خوانی»

افتتاح نمایشگاه کتاب در کارخانه کاشی امین میبد

به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی با شعار “کتاب را به روزمرگی هایم اضافه می کنم” در شرکت کاشی امین میبد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، در این نمایشگاه که با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و واحد فرهنگی هیات ورزش کارگران یزد- میبد و به میزبانی شرکت کاشی امین میبد گشایش یافت، بیش از ۱۰۰۰جلد کتاب در موضوعات تاریخی، مذهبی، کودک و نوجوان، ادبیات، فرهنگ و هنر، رمان، کتب انگیزشی و دانشگاهی با تخفیف ۵۰ درصد به فروش گذاشته شده است.

سیداحمد علایی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد در مراسم افتتاح نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین کارگران در شرکت کاشی امین میبد افتتاح شد و خوشبختانه مورد استقبال خوب کارگران این شرکت قرار گرفته است.

علایی با اشاره به اقدامات خوب فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته در شرکت کاشی امین میبد گفت: این شرکت یکی از واحدهای تولیدی پیشرو در امور فرهنگی و اجتماعی میبد به شمار می رود و مدیریت جوان و خلاق این شرکت تاکنون در چند نوبت در جشنواره های استانی از سوی مسوولین مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان آبان ماه دایر است گفت: امیدواریم این نمایشگاه سرآغازی باشد جهت مشارکت بیش از پیش واحدهای تولیدی شهرستان در اجرای برنامه های فرهنگی که در این خصوص اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تمام توان حامی کارفرمایان شهرستان می باشد.

ارسال نظر