تاریخ : 19 دسامبر 2019 - 11:29 - شناسه خبر : 31588 اخبار شهرستان

اختصاصی صدای میبد

آنچه در فولاد ایده آل شمش میبد روی داد+تصاویر

در پی وقوع این حادثه یک نفر از کارگران دچار ۲۰ درصد سوختگی شده و به بیمارستانی در یزد منتقل شده است. خوشبختانه حال وی مساعد اعلام شده و تا یک هفته دیگر از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

به گزارش صدای میبد: ساعت ۱۳ دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه حادثه ای در شرکت «فولاد ایده آل شمش میبد» به وقوع پیوست که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی را در برنداشت.

علت این حادثه در دست بررسی است اما آن طور که کارشناسان مربوطه اظهار نظر کرده اند علت اصلی حادثه سرریز شدن مذاب از پاتیل ذوب بوده است.

در پی وقوع این حادثه یک نفر از کارگران به بیمارستانی در مرکز استان منتقل شد. وی دچار ۲۰ درصد سوختگی شده است. خوشبختانه حال وی مساعد اعلام شده و تا یک هفته دیگر از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

گفتنی است ۵ نفر از کارگران نیز به صورت سرپایی در بیمارستان میبد مداوا و بلافاصله از بیمارستان ترخیص شده و در محل کار خود حضور یافتند.

در پی وقوع این حادثه برخی از نمایندگی های خبرگزاری های استانی، کانال های تلگرامی و اینستاگرامی با درج تیترهای اقناع کننده و زرد قصد بزرگنمایی آن را داشتند.

لازم به ذکر است به علت دستپاچگی در درج خبر نام فولاد شمس میبد به عنوان محل حادثه در خبر ذکرشده است و در این صورتی است که کارگاه مورد نظر «فولاد شمش ایده آل کویر میبد» است. همچنین در تعداد کارگران نیز اغراق صورت گرفته به طوری که این تعداد را ۸ نفر عنوان کرده اند، و وضعیت یک نفر را نیز وخیم اعلام کرده بودند که وی با شرایط غیر حاد در بیمارستان بستری می باشد.

خبری که در خبرگزاری ایرنای استان درج شده است، متاسفانه دارای تناقض گویی های فراوانی است که این خبر به نقل از مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد بر روی این خبرگزاری قرار گرفته است. (بیشتر بخوانید)

DSC05774

DSC05794 DSC05777

ارسال نظر