تاریخ : 22 جولای 2015 - 18:20 - شناسه خبر : 3140 اخبار شهرستان

با کمک خیرین و نیکوکاران شهرستان انجام شد:

اطعام و افطار۴۳۶۰ نفر از نیازمندان شهرستان طی ماه مبارک رمضان

این حامیان در قالب طرحهای اکرام ایتام، محسنین، شفا و در راستای حمایت از ایتام، خانواده های نیازمند غیر یتیم و بیماران خاص و صعب العلاج جذب شده اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد گفت: در طول ماه مبارک رمضان تعداد ۴۳۶۰ نفر از نیازمندان، با کمک خیرین و نیکوکاران شهرستان اطعام و افطار شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، “حسین زین الدینی” ضمن بیان این مطلب گفت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان امسال نیز همچون سنوات گذشته، مشارکت فعالی در طرحهای این نهاد، طی ماه مبارک رمضان داشتند.

“زین الدینی” با اشاره به طرحهای اکرام ایتام، محسنین، شفا، مفتاح الجنه، گفت: با کمک خیرین و نیکوکاران شهرستان تعداد ۴۳۶۰ نفر از نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد، با برپایی سفره افطار، توزیع غذای گرم و سبد کالا در درب منزل، در طول ماه مبارک رمضان اطعام و افطار شدند و از این بابت بیش از ۵۹۰ میلیون ریال هزینه گردیده است.

وی در ادامه از جذب ۶۷ حامی در طول ماه رمضان خبر داد و تصریح کرد: این حامیان در قالب طرحهای اکرام ایتام، محسنین، شفا و در راستای حمایت از ایتام، خانواده های نیازمند غیر یتیم و بیماران خاص و صعب العلاج جذب شده اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد به اجرای طرح مفتاح الجنه در ایام ماه پر فضیلت رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح و آشنایی مسوولین با مشکلات نیازمندان و هچنین نحوه خدمت رسانی به آنها، طی ماه مبارک رمضان و با حضور فرماندار و برخی از مسوولین شهرستان، از ۱۵ خانواده مددجوی این نهاد بازدید به عمل آمد.

وی گفت: در این بازدیدها مسوولین شهرستان ضمن دلجویی از خانواده ها، بسته های حمایتی به ارزش بیش از ۱۱ میلیون ریال به آن عزیزان اهداء نموده و با توجه به مشکلات آنها در زمینه های معیشتی، سرویس بهداشتی، لوازم آشپزخانه و….، مبلغ ۳۰ میلیون ریال جهت رفع این مشکلات، قول مساعدت دادند.

گفتنی است: جمع آوری کمک جهت مردم مظلوم فلسطین و یمن در روز قدس و همچنین جمع آوری زکات فطره و کفاره روزه در روز عید سعید فطر از طریق ایجاد پایگاه در سطح شهر، میادین، معابر، مساجد، مصلی های نماز جمعه و مراکز نیکوکاری، از دیگر برنامه های کمیته امداد در ایام ماه مبارک رمضان بوده است.

ارسال نظر