تاریخ : 21 جولای 2015 - 19:54 - شناسه خبر : 3113 اخبار شهرستان

تصمیم خوب یک خانواده فرهنگی میبدی در اهداء اعضای فرزند خود به نیازمندان

۷ عضو بدن این نوجوان میبدی یعنی قلب، دو کلیه، ریه، کبد و دو قرنیه برداشت و به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، صبح دوشنبه ۲۹ تیرماه فرماندارمیبد، مدیر و اعضای ستاد آموزش‌وپرورش و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در منزل این خانواده فرهنگی، مصیبت وارده را تسلیت و از آن‌ها دلجویی کردند.

پیکر این نوجوان میبدی بعد از جراحی و برداشت اعضاء در بیمارستان سینای تهران به میبد برای خاک‌سپاری منتقل شد و عصر امروز به خاک سپرده شد.

 ۷ عضو بدن این نوجوان میبدی یعنی قلب، دو کلیه، ریه، کبد و دو قرنیه برداشت و به بیماران نیازمند اهدا شد.

علی رشیدی پدر مرحوم محمد رشیدی در تشریح این حادثه گفت: محمد با شنیدن زنگ موبایلش به بیرون از خانه رفت و کمتر از ۱۰ دقیقه خبر تصادفش زندگی ما را دگرگون کرد.

رشیدی بابیان اینکه از دیدن محل حادثه و خون زیاد شوکه شدم افزود: به‌سرعت خودم را به بیمارستان رساندم و دیدم که فرزندم به‌شدت درد می‌کشد تا اینکه از بیمارستان امام جعفر صادق با آمبولانس به مرکز استان اعزام شد.

وی افزود: اما وقتی‌که خبر مرگ مغزی پسرم را شنیدم دیگر تمام دنیا بر سرم خراب شد اما دیگر همه‌چیزتمام شده بود بنابراین وقتی دکتر به من گفت: اگر یک نفر پیدا شود که مغز به فرزند تو اهدا کند چه‌کار می‌کنید گفتم: تمام زندگی‌ام را خرج می‌کنم.

مدیر آموزش‌وپرورش میبد هم که به همراه فرماندار و اعضای ستاد آموزش‌وپرورش برای تسلیت و دلجویی از این خانواده در منزل رشیدی حضور داشتند ضمن تسلیت تصمیم این خانواده فرهنگی را در اهدا اعضای فرزندشان ستود و گفت: برای تسلی این خانواده قرار است کلیه اعضای ستاد آموزش‌وپرورش میبد کارت اهداء عضو پرکنند تا این مسیر فرهنگی را طی کنند.

خانواده علی رشیدی ۳ پسر و یک دختر بودند که مرحوم محمد رشیدی چهارمین و آخرین فرزند خانواده بود.

نظرات ارسال شده

  1. احسنت

ارسال نظر