تاریخ : 7 سپتامبر 2019 - 11:23 - شناسه خبر : 30909 اخبار شهرستان، اسلایدشو

بازديد فرماندار ميبد از تعاوني هاي شهرستان

با توجه به ظرفيت خوبي كه اين شركت تعاوني در توليد خوراك دام و طيور دارد و استفاده از روشهاي علمي و پيگيري مستمر تاثير توليدات خود در عملكرد دام هاي مشتريان، جا دارد نسبت به انجام توسعه اين شركت تعاوني اقدام شود.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، فرماندار ميبد به‌همراه رئیس و کارشناسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئيس اداره جهاد كشاورزي، رئيس اداره صمت و مدير شهرك صنعتي جهان آباد از شرکت تعاونی پيشگامان صنعت دام و زرع ميبد، شرکت تعاونی دهياريها و ۲ كارگاه توليد زيلو بازدید کرد.

حسين فلاح در بازديد از شركت تعاوني صنعت دام و زرع ميبد گفت: با توجه به ظرفيت خوبي كه اين شركت تعاوني در توليد خوراك دام و طيور دارد و استفاده از روشهاي علمي و پيگيري مستمر تاثير توليدات خود در عملكرد دام هاي مشتريان، جا دارد نسبت به انجام توسعه اين شركت تعاوني اقدام شود.

وي با اشاره به راه اندازي خط توليد شير و لبنيات دام سبك در اين شركت تعاوني گفت: با توجه به افزايش دام سبك ميبد با ورود دو هزار راس بز مورسيا به اين شهرستان، راه اندازي اين خط توليد گام موثري در فرايند صنايع تبديلي دارد.

فلاح در ادامه اين بازديد از ۲ شركت تعاوني توليد زيلو و شركت تعاوني دهياريهاي شهرستان بازديد و از نزديك با نحوه فعاليت و مسائل و مشكلات اين شركت هاي تعاوني آشنا شد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر