تاریخ : 13 جولای 2019 - 19:33 - شناسه خبر : 30346 اخبار شهرستان

زنگ آغاز هفته بهزیستی در میبد نواخته شد

زنگ آغاز هفته بهزیستی، به مناسبت سی ونهمین سال تاسیس این سازمان، به طور نمادین در یکی از مهدهای کودک میبد با حضور مسئولین شهرستان به صدا درآمد.

زنگ آغاز هفته بهزیستی، به مناسبت سی ونهمین سال تاسیس این سازمان، به طور نمادین در یکی از مهدهای کودک میبد با حضور مسئولین شهرستان به صدا درآمد.
دراین مراسم که به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت بهزیستی ، به طور نمادین در یکی از مهدهای کودک میبدو با حضور رئیس بهزیستی میبد، مهندس نقوی شهردار،اعضاء شورای شهر،جمعی ازمسئولین،مهندس ماندگاری مدیر عامل عمران شهرک صنعتی جهان آباد و اعضاء کانون همیاری مهدهای کودک شهرستان برگزار گردید، سید محسن فلاح رئیس بهزیستی طی سخنانی گفت: هفته بهزیستی در واقع هفته مردم است چراکه خدمات بهزیستی در راستای بهبود شرایط زندگی و سلامت روان آحادجامعه است.
سید محسن فلاح گفت: امسال هفته بهزیستی از۲۲لغایت ۲۸تیرماه در نظر گرفته شده است که با به صدا در آمدن زنگ هفته بهزیستی در مهدهای کودک استان از امروز آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت ۲۲ برنامه در شامل ۵افتتاحیه و ۱۷ برنامه آموزشی و فرهنگی پیش بینی شده که در طول این هفته برگزار می شود.
رئیس بهزیستی میبد شعار هفته بهزیستی را «به زیستن؛ در گام دوم شفافیت ،توانمندسازی و ارتقاء سلامت اجتماعی » اعلام کرد.
وی با تاکید بر اینکه بیش از ۱۵۰ فرایند که بر عهده بهزیستی گذاشته شده است، گفت: این فعالیت های در حوزه سلامت روان جامعه و بهتر زیستن تاثیرگذار است.
وی بر ضرورت توجه مربیان مهدهای کودک به رشد شخصیت کودکان تاکید کرد و گفت: توجه یا عدم توجه به رشد شخصیت کودکان باعث می شود آنها به سعادت یا عدم سعادت برسند.
لازم به ذکر است در حال حاضر ۲۹مهد کودک با پذیرش ۹۴۸کودک تحت نظارت اداره بهزیستی میبد در شهرستان در حال فعالیت می باشند.

ارسال نظر