تاریخ : 6 جولای 2015 - 12:22 - شناسه خبر : 2532 اخبار شهرستان، اسلایدشو

معاون فرماندارمیبد:

راهپیمایی روز قدس همدری با ملت مظلوم فلسطین است /مسیرهای راهپیمایی روز قدس میبد مشخص شد

اهپیمایی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در شهرستان میبد به سمت میدان جانباز و ازآنجا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به سمت مصلی آیت‌الله اعرافی میعادگاه نماز جمعه آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سید محسن فلاح روز جهانی قدس را همدردی با ملت مظلوم فلسطین و نشانگر خشم و انزجار مسلمانان از رژیم غدار و کودک کش صهیونیستی عنوان کرد و گفت: همه باید با شرکت در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس، به اسرائیل و قدرت‌های زورگو نشان دهیم که زیر بار تهدیدها و فشارهای آن‌ها نخواهیم رفت.

وی بابیان اینکه کشور ما در این مقطع زمانی و درروند مذاکرات هسته‌ای با گروه ۱+۵ به اتحاد و همبستگی نیاز دارد؛ حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس را ضروری دانست.

معاون فرماندارمیبد سپس با تأکید بر حضور همه مسئولین ادارات و نهادها، روحانیون و اقشار مختلف در این راهپیمایی و رعایت نظم و امنیت گفت: همه تدابیر لازم جهت برگزاری راهپیمایی باشکوه در شهرستان میبد فراهم است و مردم همیشه درصحنه میبد یک‌بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی وحدت، همدلی و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش خواهند گذاشت.

فلاح از حضور قشرهای مختلف ازجمله گروهای فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان میبد خبر داد و گفت: حضور همه اقشار در راهپیمایی امسال به دشمنان اسلام و انقلاب این پیام را دارد که ملت ایران بر سر ارزش‌ها و آرمان‌های خود با هیچ‌کس معامله نمی‌کند.

در ابتدای این جلسه مسیرهای راهپیمایی مشخص شد.

طبق مصوبات راهپیمایی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در شهرستان میبد به سمت میدان جانباز و ازآنجا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به سمت مصلی آیت‌الله اعرافی میعادگاه نماز جمعه آغاز می‌شود.

مسیر اول، شهیدیه، بیت آیت‌الله اعرافی، میدان آیت‌الله بارچینی، میدان شهید صدوقی، میدان دوازده امام، میدان امام حسین، میدان جانباز، مصلی آیت‌الله اعرافی

مسیر دوم: یخدان، میدان عدالت، سه‌راه آیت‌الله سعیدی، پارک فلسطین، میدان پانزده خرداد (شهرداری)، میدان جانباز، مصلی آیت‌الله اعرافی

مسیر سوم بیده، امام‌زاده ابوالقاسم پیر چراغ بیده، میدان هلال‌احمر، میدان پانزده خرداد (شهرداری)، میدان جانباز، مصلی آیت‌الله اعرافی.

اخبار مرتبط

ارسال نظر