تاریخ : 17 می 2017 - 13:29 - شناسه خبر : 22005 اخبار شهرستان، اسلایدشو

در يك فينال نفس گير؛

باستان، صدراسرام را در هم كوبيد

هفتمين دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد با قهرمانی تیم کاشی باستان میبد به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ميبد: هفتمين دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد با حضور ۱۲ تیم همزمان با روز جهاني كارگر در سالن مجموعه فرهنگي، ورزشی و تفریحی کارگران میبد آغاز و پس از انجام ۲۸ بازی با قهرمانی تیم کاشی باستان میبد به پایان رسید.

در فینال این رقابت‌ها، تیم کاشی باستان و کاشی صدراسرام به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کاشی باستان در یک بازی نفس‌گیر با نتیجه ۵ بر ۴ تیم کاشی صدراسرام را از پیش رو برداشت و قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم کاشی صدراسرام نیز به مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم کاشی ارچين و کاشی خيام به مصاف هم رفتند که در نهايت تيم كاشي ارچين، مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور فرماندار میبد، رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، رئيس مجموعه فرهنگي، ورزشي كارگران ميبد، مديرعامل شهرك صنعتي جهان آباد، شهردار و رئيس شوراي اسلامي شهر میبد در مجموعه فرهنگي، ورزشی و رفاهی کارگران این شهرستان برگزار شد با اهداء جام، مدال و هدایای نفیس از تیم‌های اول تا سوم تجلیل شد.

گفتنی است: در این مراسم تیم کاشی كيمياسرام نیز به عنوان تیم برگزیده اخلاق معرفی و با اهداء جام اخلاق از این تیم تقدیر شد.

لازم به ذکر است: در این دوره از مسابقات، تیم‌هايي از شرکت‌های کاشی اُرچین، صدرا‌سرام، باستان، خیام، احسان، عمارت، ياقوت، نوآوران، درساسرام،‌ مريم، كيمياسرام و كاشي رباط حضور داشتند که در پایان با اهداء لوح تقدیر، از آنها تجلیل شد.

1 2 3 4

 

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. نتیجه۵بر ۴ کجاش در هم کوبیدنه آقای شفیع پور؟؟؟؟

ارسال نظر