تاریخ : 4 آوریل 2017 - 19:52 - شناسه خبر : 21359 اخبار شهرستان، فرهنگی

والدین موفق پر فروش ترین کتاب اسفند ۹۵ در شهرستان میبد

در این کتاب به بررسی بیش از ۶۰ موضوع مهم تربیتی از دوره نوزادی تا نوجوانی پرداخته شده و بیش از ۴۰۰ راهکار تربیتی و آموزشی ارائه شده است.

والدین موفق جدیدترین اثر نویسنده شهرمان حجت الاسلام یوسف بدرالدین با استقبال گسترده مواجه و در کمتر از یک ماه به چاپ سوم رسید.

photo_2017-04-04_19-08-02

در این کتاب به بررسی بیش از ۶۰ موضوع مهم تربیتی از دوره نوزادی تا نوجوانی پرداخته شده و بیش از ۴۰۰ راهکار تربیتی و آموزشی ارائه شده است.

دکتر محمدحسین فلاح دکترای روانشناسی و آموزش کودکان در مقدمه این کتاب ضمن اشاره به ضروروت آشنایی والدین با مباحث تربیتی آورده است: «در دنیای پیچیده امروز اگر والدین اطلاعات و اگاهی کافی از فرزند پروری نداشته باشند احتمال آسیب های جبران ناپذیری وجود دارد. اثر موجود به مهمترین مسائلی که در دوران کودکی و نوجوانی برای فرزندان ما پیش می آید پرداخته است و با زبانی ساده، سلیس و روان ارائه شده است».

بهترین زمان فرزند آوری والدین، جنس پسر یا دختر، مراقبت های نوزادی، دندان در آوردن کودک، از شیر و پوشک گرفتن کودک، خرید اسباب بازی و گریه کودک، الگوی خواب مناسب کودکان، مشکل حمام بردن کودک، والدین و بیماری کودک، وابستگی کودک به والدین، شب ادراری در کودکان، کودکان و میهمانی، والدین و تنبیه فرزندان، مشکل مدرسه رفتن فرزند، آماده سازی برای فرزند جدید، والدین و دعوای فرزندان، والدین و لوس بارآمدن فرزند، والدین و دوست یابی فرزندان، والدین و تک فرزندی، تربیت دینی و جنسی فرزند و والدین و دعوای فرزندان از جمله موضوعات مهم این کتاب می باشد.

علاقه مندان می توانند این کتاب را با ۲۰ درصد تخفیف به قیمت ۵۰۰۰ تومان از فروشگاه حسابی واقع در سه راه هفت تیر تهیه نمایند.

خاطرنشان می شود این هشتمین اثر آقای یوسف بدرالدین می باشد و اثر قبلی ایشان نیز با عنوان فروشنده موفق با استقبال گسترده ای مواجه شد و به چاپ ششم رسیده است.

ارسال نظر