تاریخ : 7 فوریه 2017 - 12:16 - شناسه خبر : 20361 اخبار شهرستان

همزمان با جشن های پیروزی انقلاب اسلامی

جشنواره ماهی غذای سلامتی در میبد برگزار می شود+ پوستر

در این جشنواره علاوه بر هنر نمایی بانوان در زمینه طبخ آبزیان، خانواده ها انواع روش های طبخ را به صورت چهره به چهره اموزش می بینند. در این جشنواره از اساتید تغذیه برای تشریح اهمیت و فواید مصرف آبزیان برای خانواده دعوت به عمل امده است.

به گزارش صدای میبد: همزمان با جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با همکاری جهاد کشاورزی در نظر دارد در راستای «اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل » و همچنین  به منظور ترویج، فرهنگ سازی مصرف  آبزیان و بالا بردن سرانه آن درخانواده، با حضور بانوان میبدی جشنواره ماهی غذای سلامتی را با همکاری جهاد کشاورزی و ارگانهای فرهنگی و بهداشتی برگزار نماید.

لازم به ذکر است در این جشنواره علاوه بر هنر نمایی بانوان در زمینه طبخ آبزیان، خانواده ها انواع روش های طبخ را به صورت چهره به چهره  اموزش می بینند. در این جشنواره از اساتید تغذیه برای تشریح اهمیت و فواید مصرف آبزیان برای خانواده دعوت به عمل امده است.

گفتنی است در این جشنواره علاوه بر مباحث علمی و عملی تغدیه و مصرف آبزیان، برای کودکان نیز یک مسابقه نقاشی و گروه سرود نیز در نظر گرقته شده است تا خانواده ها با نگاه  مثبت به تغذیه سالم  در جهت پیشگیری از بیماریها قدم بر دارند.

photo_2017-02-07_08-48-51

ارسال نظر