تاریخ : 28 دسامبر 2016 - 12:34 - شناسه خبر : 19746 اخبار شهرستان، عکس، گزارش تصویری

گزارش تصویری از مراسم معارفه و تکریم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد

روز گذشته مراسم معارفه و تکریم روسای دانشگاه آزادی اسلامی واحد میبد برگزار شد.

به گزارش صدای میبد: روز گذشته مراسم معارفه دکتر حسین اعرافی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی‌میبد و مراسم تکریم از خدمات دکتر سید ابوالقاسم میرحسینی در زمان تصدی این مسئولیت با حضور فرماندار، روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی‌استان یزد، خانم طباطبایی رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ، روسای و مدیران مراکز آموزش عالی شهرستان ، جمعی از مسئولان و اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی‌میبد در سالن آمفی تائتر خواجه رشید الدین میبدی برگزار گردید.

dsc_4739 dsc_4740 dsc_4742 dsc_4744 dsc_4748 dsc_4749 dsc_4752 dsc_4759 dsc_4761 dsc_4763 dsc_4764 dsc_4766 dsc_4768 dsc_4770 dsc_4774 dsc_4775 dsc_4777 dsc_4783 dsc_4787 dsc_4790 dsc_4793 dsc_4798 dsc_4803 dsc_4806 dsc_4810 dsc_4812 dsc_4813 dsc_4817

نظرات ارسال شده

  1. این هم مزد همراهی در انتخاباته

  2. البته دکتر اعرافی رئیس بیمارستان شاه ولی یزد بودند. آنچنان مزدی هم نیست. دانشگاهی که سراسر مشکل مالی و بودجه ای و کم بودجه دانشجو دارد. در بدترین شرایط رئیس دانشگاه آزاد شدند. همین ایشان و هم دکتر میرحسینی.

  3. مگر دانشگاه آزاد میبد رشته پزشکی دارد که دکتر اعرافی که یک پزشک هستند شده اند رییس دانشگاه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. بله. رشته های مرتبط با پزشکی دارد.

  5. بیزحمت چند نمونه از رشته های مرتبط با پزشکی دانشگاه آزاد میبد نام ببرید ما هم بدونم!

  6. زنگ بزنید بپرسید!

  7. احسنت به این سطح اطلاعات بالای شما 🙂
    قابل توجه شما، دانشگاه میبد رشته های مستقیم مرتبط پزشکی ندارد، شما که بیسوادید(!!) چرا بیخود جواب میدید؟؟؟؟؟
    البته کار این دولت همینه دیکه، بیخود و بیجهت حرف زدن و محکوم کردن بقیه.
    شما هم که حامیش هستید بیشتر ازتون انتظار نمیره
    نمیدونم چاپ میکنی یا نه، ولی خودت بخون تا بدونی 🙂

  8. اون سایت دوستان شماست که هیچ نظری که بر خلاف خودشان است هیچگاه تایید نمی کنند. البته که ما می دونیم رشته پزشکی مستقیم به قول شما ندارد. و نمی دانیم مدیریت یک مجموعه چه ربطی به این دارد که طرف پزشکی خوانده باشد یا نه! شما نگران نباشد. به فکر اصلاح فکر بیمار خودت باش! در نماز شبی که می خوانی بیشتر به فکر خودت باشد تا تخریب این و آن. برای خودت دعا کن ان شاء ا… که اصلاح شوی!

  9. اولا اینکه من توی اون سایت مذکور که شما گفتی، انتقاد میکنم و چاپ هم میکنن اونا، در ثانی ارتباطش رو معلومه که الان نباید بدونید چیه، چون اگه بدونید اونوقت نمیتونید این انتصاب رو توجیه کنید؛ ثالثا اینکه ما که نماز شب نمیخونیم، شما که میخونی دعا کن خدا ادب رو بهت عطا کنه که از قدیم گفته اند “ادب مرد به ز دولت اوست” (دولت رو که میدونی منظور چیه!! 🙂 هان)

  10. خیلی خوب است یکی را دیدیم که می گوید انتقادش را چاپ می کنم گرچه شک ندارم که شما یا کذاب هستید یا نمی دانید انتقاد چیست!

  11. عرضم بحضو شما که بنده انتقاد میدانیم چیست، کذاب هم نیسیتم؛ چه خوش گفته اند که “المرء علی دین خلیله و قرینه” که مرد بر دین و آیین همنشین خود است.
    شبیه رویه شما در تخریب دیگران را میتوان در هم خطان شما دید، در آنهایی که بقیه را که در حال انتقاد دلسوزانه و پدرانه هستند،” بیسواد” خوانده و “به جهنم” میخوانندشان. به آنهایی که قسم میخورند “والله والله والله” برجام مشکلی ندارد ولی بعد …. .
    تا هیمنجا بس است.
    از قدیم گفته اند که نرود میخ اهنین در سنگ، وقتی نمیره من دیگه چیکار میتونم بکنم!!.
    راستی چقدر اسم سایتتان شبیه یک شبکه خبری ماهواره ایست: صدای میبد و VOA 🙂

  12. عرضم بحضور شما که بنده انتقاد میدانیم چیست، کذاب هم نیستم؛ چه خوش گفته اند که “المرء علی دین خلیله و قرینه” که مرد بر دین و آیین همنشین خود است.
    شبیه رویه شما در تخریب دیگران را میتوان در هم خطان شما دید، در آنهایی که بقیه را که در حال انتقاد دلسوزانه و پدرانه هستند،” بیسواد” خوانده و “به جهنم” میخوانندشان. به آنهایی که قسم میخورند “والله والله والله” برجام مشکلی ندارد ولی بعد …. .
    تا هیمنجا بس است.
    از قدیم گفته اند که نرود میخ آهنین در سنگ، وقتی نمیره من دیگه چیکار میتونم بکنم!!.
    راستی چقدر اسم سایتتان شبیه یک شبکه خبری ماهواره ایست: صدای میبد و VOA 🙂

  13. عرضم بحضور شما که بنده انتقاد میدانم چیست، کذاب هم نیستم؛ چه خوش گفته اند که “المرء علی دین خلیله و قرینه” که مرد بر دین و آیین همنشین خود است.
    شبیه رویه شما در تخریب دیگران را میتوان در هم خطان شما دید، در آنهایی که بقیه را که در حال انتقاد دلسوزانه و پدرانه هستند،” بیسواد” خوانده و “به جهنم” میخوانندشان. به آنهایی که قسم میخورند “والله والله والله” برجام مشکلی ندارد ولی بعد …. .
    تا هیمنجا بس است.
    از قدیم گفته اند که نرود میخ آهنین در سنگ، وقتی نمیره من دیگه چیکار میتونم بکنم!!.
    راستی چقدر اسم سایتتان شبیه یک شبکه خبری ماهواره ایست: صدای میبد و VOA

  14. شما هزاران سایت زنجیره ای که از یک مقر پول می گیرند و با دستور العمل می بایست دولت را تخریب کنند را انتقاد دلسوزانه می دانید. براستی چرا در زمان دولت پاک دستان به گفته آقای ابوترابی فرد هیچگاه تلویزیونی جلیلی را به پای میز نیاورد و نگفت که چرا مدام قطع نامه بر علیه ایران صادر می شود. شما که معتقد بودید تحریم ها کاغذپاره است و اثری در زندگی مردم ندارد. خوب وقتی تحریم ها کاغذ پاره بوده و هیچ اثری هم در روال زندگی مردم نگذاشته چرا دیگر نگران این هستید که برداشته شود. فقط یک چیزی! وقتی محمودخان شما روی کار آمد بنده کاغذ می خریدم بسته ام ۸۵۰ تومان و وقتی رفت خریدم ۱۲۰۰۰ تومان. به راستی که وقتی زاهدگان به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند چطور است که شما ماهواره ببیند هستید! مگر خلاف شرع و قانون نیست از کجا ماهواره می بینید.

  15. معلومه بدجوری از این کامنت سوخته اید 🙂
    چیزهای غیرمرتبط را بهم ربط داده اید،آنهم بدجور؛ حالا نه این است که تحریمها که یکسال است برداشته شده، دلار به زیر ۱۰۰۰ تومن رسیده؟ و یا اینکه از تعداد بیکاران کمتر شده؟ یا اینکه از رکود خارج شده ایم؟ یا …
    بس است دیگر؛ گوشتان شنوا نیست، بقول مولا علی (ع) عشق به یک چیز (مثلا حسن خان!) آدم را کور و کر میکند.
    ضمناً نمیدونم شما متولد چند هستید، ولی ما که در اوان دولت محمدخان کاغذ را حدود بسته ای ۱۰تومان میخریدیم؛ ضمناًکاغذ را الان برو بخر؛ گویند با رفع تحریمها، ارزان شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    این را هم بخاطر داشته باش که بنده تمام کارهای محمود خان را تایید نمکنم و اصلا هم سنگ او را به سینه نمیزنم که شما به این موضوع گیر داده اید.
    بعلاوه اینکه، ما ماهواره نداریم ولی در اخبار مملکت که بعضا از ماهواره بخشهای خبری را پخش میکنند، دیگر اینکه میتوانیم ببینیم، اجازه اینرا هم نداریم؟؟ نکند باید به جهنم برویم برای این مورد؟؟
    خدا به همه عقل کافی و وافی بدهد انشالله

  16. به نظر شما چرا در هیچ کجای دنیا نمی گذارند چیزی گران شود یکی از دلایل اش این است که هرگز اجناس به قیمت واقعی خود بازگشت نخواهد داشند. به این دلیل تعدیل نیرو می کنند ایرانی ها هرگز پراید ۷ میلیون تومان را دیگر نخواهند دید حتی اگر بت بزرگ شما جلیلی رئیس جمهور شود چون کاملا چنین چیزی غیرممکن است. به نظر شما سوریه حالا حالا دیگر کشور می شود. ما بعد از این مدتی که از جنگ گذشته هنوز نتوانسته ایم خرمشهر را بازسازی مناسب کنیم. پس مخربان که به میدان بیایند جمع کردن کارشان سال ها طول می کشد. به خدای احد و احد اگر کوچکترین چیزی از نهج البلاغه شماها بفهمید و آن را در زندگی تان رعایت کنید. شما اینها را فقط لق لقه زبانتان کرده ایدو بس و استفاده ابزاری از آن می نمایید. حاضرم به خدا لاشریک قسم بخورد که یک بار تاآخر نهج البلاغه را ورق هم نزده ای!

  17. اینقدر لازم نیست برای جواب دادن به کامنتها فکر کنید، حداقل کامنت مردم رو تایید کنید، بعدش برید فکر کنید که چی باید جواب بدید و چجوری باید ماستمالیزیشن نمایید!!

  18. اینکه که شما مدام سر می زنید که ما جواب کامنت را داده ایم مایه خوشبختی است. مگر شما بدون فکر این مطالب را می نویسید اگر این طور است خدا شما را هدایت بفرمایید و همه ما را ان شاء ا…

  19. وای بر شما با این تهمتهای بی مدرکتان، وای بر شما با این قسمهای دروغتان، اینها را چه کسی به شما یاد داده؟ نکند قسمهای آن فرد در مجلس شما را برای خوردن قسم، این چنین آزادانه و گستاخانه شوریده؟
    شاید جالب باشد بدانید که بنده چند سالی رتبه اول نهج البلاغه را در استان دارا بوده ام(البته مهم هم نیست که بدانید یا نه، چون برای مهر کردن دهان شما که نهج البلاغه را نخوانده ایم)، شاید بهتر باشد کمی مهر بر دهان خویش نهاده و این چنین گستاخانه و بدون سند و با متهم کردن دیگران سخن ننماید.
    متاسفم برای خودم که به سایت شما سر میزنم، حقا که شما شعبه دیگری از شبکه با نام مشابه خارجیتان هستید:)
    میبد و این همه گستاخی، بعید است، هنوز باورم نمیشود.
    و پایان بخش کامنتهای بنده در این بخش:
    قل الله، ثم ذرهم فی خوضهم یلعبون (۹۱ انعام)
    یا علی به اصطلاح همشهری

  20. می گویم که نهج البلاغه لق لق زبانتان است. خوارج هم همگی حافظان قرآن بودند و امیرالمومنین همه آنها را کشت . شما و دوستانتان وقتی شخصی که با حزبتان همراه باشد اگر ضعیف ترین کس هم بود رئیس یک ارگانی شد دیگر حاشیه امن دارد و هیچ انتقادی به او وارد نیست. اگر شما یک مطلب انتقادی در سایت وزین دوستانتان در دوره ۵ ساله حفیظی شهرداری میبد یافتید جایزه دارید. من تا هر وقت که بخواهید کامنت را تایید می کنم و پاسخ می دهیم علی آقا. رسانه مجازی یعنی تعاملی بودن!.

  21. حیف که نمیشه مستقیما به هر کامنتتان نظر داد (شاید هنوز بلد نیستید این تجهیزات را به سایتتان اضافه کنید 🙂 🙂 )
    ولی بنده در انتخابات گذشته هم اصلا به جلیلی رای نداده ام و اصلا بت بزرگ برای بنده نیست، ضمن آنکه مطلبتان درباره سوریه را چند بار بخوانید، اگر خودتان فهمیدید به ما هم خبر بدهید!!
    بنظرم قبل از انتشار کامنتهایتان، آنها را به دکتر نشان بدهید (دکتر اعرافی، پزشک و رییس دانشگاه آزادی که رشته پزشکی ندارد !!:)) ، شاید کمتر سوتی بدهیدو شاید ایشان اصلاحات لازم رو برای شما انجام بده.
    البته ما کلا خاندان اعرافی و دکتر عزیز رو هم قبول داریم، فقط بحث و انتقادمان راجع به انتصاب اخیر بود که کمی مشکوک است، همین!!
    به شماها میگن کاسه داغتر از آش 🙂

  22. انتصاب دکتر اعرافی آن هم در دانشگاه آزاد چطور مشکوک است. دانشگاه آزاد که یک واحد دولتی نیست. ما کاسه داغ تر از آش هستیم یا شما که ریسمان ها را بر هم می بافید که چرا دکتر اعرافی رئیس دانشگاه آزاد شده است! مگر مدیر یک مجموعه دانشگاهی حتما باید مرتبط با رشته های آن دانشگاه باشد. دکتر اعرافی ایثار کردن و دانشگاهی که در حال رکود است را قبول کردند. شما و دوستانتان چرا اینقدر عصبانی هستید. به شما هم ریاست می رسد نگران نباشید!

  23. جواب … خاموشی است

  24. می دانید چرا اینقدر شباهت با داعش دارید چون فقط خود را مسلمان و بهشتی می دانید! و فکر می کنید هر طور فکر کنید و کار انجام دهید شما درست رفته اید.

  25. انصافا فکر کنم باید یکسر شما به دکتر مراجعه کنید؛ اصلا یک چیزهایی را به هم می بافید که هیچ ربط به هم ندارند؛ بلد نیستید در موضوع پاسخ دهید، سایت را تعطیل کرده، کمی روی base خود کار کنید

ارسال نظر