تاریخ : 23 نوامبر 2016 - 18:28 - شناسه خبر : 19009 اخبار شهرستان

فرماندارمیبد:

هنوز خانه‌هایی که شهدا از آن پر کشیده‌اند عطر معنویت حس می‌شود

همزمان با هفته بسیج، فرماندارمیبد به همراه رئیس اداره بنیاد مسکن و جمعی از مسئولین به دیدار خانواده‌های شهید منصور حاجی حسینی و محمدعلی کلانتر زاده و جانباز محمدرضا غلامی رفت و از صبر و استقامت آن‌ها قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح پایداری در خط امام و رهبری و روحیه انقلابی خانواده‌ها معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را ارزشمند خواند و گفت: هنوز بعد از گذشته بیش از ۳ دهه از انقلاب، عطر ایثار و شهادت و معنویت و خلوص را در خانه‌هایی که شهدا از آن پر کشیده‌اند حس می‌کنیم.

فلاح بابیان اینکه امروز کشور باوجود مشکلات زیاد به برکت خون شهدا از امنیت و آرامش برخوردار است افزود: همه پیشرفت و تعالی کشور را مرهون ایثار و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران و صبر و پایداری خانواده‌های معظم شهدا می‌دانیم.

فرماندارمیبد گفت: خانواده‌های شهدا کمترین توقع را از مردم و مسئولین دارند و همان‌طور که فرزند خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند امروز هم تنها خواسته آن‌ها ادامه راه شهدا و حفظ نظام و انقلاب است.

وی تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، یادگاران شهدا و الگوهای صبر و نماد عزت و افتخار کشورند و باید برای کسب رضایت آن‌ها در هر پست و مقامی که هستیم خالصانه و بی‌ریا در اعتلای شهر و استان و کشور خود بکوشیم.

ارسال نظر