تاریخ : 14 سپتامبر 2016 - 22:59 - شناسه خبر : 16735 اخبار شهرستان، اسلایدشو

برگزاری مراسم سالگرد درگذشت آیت الله اعرافی (ره)

مراسم بزرگداشت امام جمعه فقيد ميبد از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ با سخنراني حجت الاسلام مومني از سخنرانان حرم حضرت معصومه سلام الله عليها و با مداحي حاج حسين باقري برگزار مي شود .

به گزارش میبد آدینه ، علي محمد گلمحمدي با دعوت از همه مقامات ارشد ، مديران کل و مسئولين ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم در شرکت در اين مراسم گفت : مرحوم آيت الله اعرافي رحمه الله عليه عالمي مجاهد و انقلابي بود که نقش سازنده اي در طول انقلاب در منطقه ايفا کرد و بايد براي ارزش نهادن به شخصيت اين عالم وارسته ، مراسمي باشکوه و در شان وي برگزار کنيم .

381276
گلمحمدي با بيان اينکه مراسم بزرگداشت اين عالم بزرگ ديني هر سال بهتر از سالهاي گذشته برگزار مي شود افزود : اين مراسم ساعت ۸ و نيم فردا با اجراي گروه موزيک پادگان نبي اکرم  و با حضور آيت الله اعرافي امام جمعه ميبد و مسئولين شهرستان با اداي احترام و اهداي شاخه گل به مقام والاي اين عالم رباني و همچنين شهدا آغاز مي شود.
وي گفت : مراسم بزرگداشت امام جمعه فقيد ميبد از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ با سخنراني حجت الاسلام مومني از سخنرانان حرم حضرت معصومه سلام الله عليها و با مداحي حاج حسين باقري برگزار مي شود .
گلمحمدي ضمن قدرداني از پوشش مناسب صدا و سيما در سال هاي گذشته ، با دعوت از مديرکل صدا و سيما به اين مراسم خواستار اعزام اکيپ تهيه گزارش خبري و مستند از اين بزرگداشت شد .
وي افزود : اميدواريم صدا و سيما در چند روز باقي مانده به بزرگداشت مرحوم آيت الله اعرافي ، با پخش زوايايي از زندگي نامه و فعاليت هاي انفلابي اين عالم بزرگ ديني و انقلابي ، بتوانيم شخصيت اين عالم بزرگوار را بيشتر به جامعه معرفي کنيم .

ارسال نظر