تاریخ : 13 جولای 2016 - 12:01 - شناسه خبر : 14651 اخبار شهرستان

با حضور فرماندار ميبد برگزار شد؛

جلسه بررسي موانع و مشكلات تشكيل شركت تعاوني توسعه عمران ميبد

اميدواريم با تلاش ويژه اي كه اين اداره جهت تشكيل شركت تعاوني توسعه عمران شهرستان داشته در آينده اي نزديك شاهد فعاليت اين شركت در سطح شهرستان باشيم.

فرماندار ميبد با حضور در اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ميبد ضمن بررسي مسائل و مشكلات پيش رو در تشكيل شركت تعاوني توسعه عمران ميبد بر لزوم تسريع در تشكيل اين شركت تعاوني تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ميبد: در ابتداي اين جلسه سيد احمد علائي، رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ميبد ضمن خوش آمد گويي به فرماندار و هيات همراه به ارائه گزارشي از وضعيت جامعه كارگري شهرستان و مشكلات بوجود آمده براي صنعت كاشي و سراميك ميبد پرداخت.

علائي با تشكر از همكاري صميمانه فرماندار در خصوص برگزاري جلسات كميسيون كارگري و هم انديشي جهت رفع موانع و مشكلات توليدكنندگان كاشي و سراميك ميبد و جلسات مستمري كه در اين خصوص با حضور كارفرمايان و نماينده كارگران ميبد برگزار گرديده به ارائه گزارشي از روند تشكيل شركت تعاوني توسعه عمران شهرستان ميبد پرداخت.

وي با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در اين خصوص خاطر نشان كرد: اميدواريم با تلاش ويژه اي كه اين اداره جهت تشكيل شركت تعاوني توسعه عمران شهرستان داشته در آينده اي نزديك شاهد فعاليت اين شركت در سطح شهرستان باشيم.

در ادامه اين جلسه فرماندار ميبد ضمن تاكيد بر پيگيري وضعيت كارگران شاغل در واحدهاي توليد كاشي و سراميك شهرستان با توجه به ركودي كه در اين صنعت به وجود آمده و ساير بخشهاي صنعتي شهرستان، از پيگيري هاي اداره تعاون،‌كار و رفاه اجتماعي ميبد در اين زمينه تقدير كرد.

حسين فلاح با تاكيد بر لزوم تشكيل هر چه سريع تر شركت تعاوني توسعه عمران ميبد بر لزوم عضوگيري از ميان همه همشهريان نظير كارگران، كارمندان، فرهيختگان و عموم مردم تاكيد كرد.

وي در پايان اين جلسه با اظهار اميدواري از به ثمر رسيدن تلاشهاي شهرستان جهت تشكيل اين تعاوني و بركات مثبتي كه از آن نصيب شهرستان ميبد مي شود از تلاشهاي كارمندان و رئيس اداره ميبد به خاطر انجام مناسب امور محوله و پيگيري مطالبات مراجعين تشكر كرد.

ارسال نظر