تاریخ : 11 جولای 2016 - 19:46 - شناسه خبر : 14559 اخبار شهرستان

دهقانی فیروزآبادی:

عربستان سعودی همواره در خفا از منافقین برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی حمایت کرد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است عربستان سعودی در کنار دشمنان قسم خورده ملت ایران و هماهنگ با آنها فعالیت می‌کنند و شکست آنها در استراتژی منطقه‌ای باعث اظهارات تند آنها علیه ایران است.

کمال دهقانی فیروزآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با محکوم کردن ادعای رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی درخصوص سرنگونی زودهنگام حکومت ایران، گفت: عربستان در استراتژی خود در منطقه شکست خورده لذا در جلسه ای که منافقین حضور داشتند وارد می شود و در حقیقت به اینکه از گذشته تاکنون همواره در کنار دشمن قسم خورده ملت ایران یعنی سازمان منافقین بوده، اقرار می کند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: عربستان سعودی همواره در خفا از منافقین برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی حمایت کرده و به صورت آشکار نیز این حمایت را از صدام صورت داده و امروز بعد از گذشت ۳۵ سال که جریان منطقه علیه آنها شده، به خاطر واهمه از ایران و قدرت نفوذ آن اقدام به اظهاراتی مغرضانه درخصوص سرنگونی قریب الوقوع حکومت ایران می کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آل سعود خواستار ایجاد ناامنی در لبنان، سوریه و عراق است، گفت: پیش از این عربستان سعی داشته با حمایت از منافقان ناامنی را در ایران به وجود آورد اما در تمام سیاست های خود شکست خورد و نتوانست نظام مردمسالار ایران را که مبتنی بر آرای مردم است سرنگون کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران همواره پیام استقلال و آزادی داشته و زمانی خود را از حکومت دیکتاتور پادشاهی رهانیده لذا لازم است پادشاهان و شاهزادگان کشورهای دیگر از این اتفاق خرسند نیستند و هراس از سرنگونی خود از سوی ملت خود را دارند.

 

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. هی گف بزن….

ارسال نظر