تاریخ : 26 ژوئن 2016 - 19:11 - شناسه خبر : 13640 اخبار شهرستان، فرهنگی

سی شب سی مسجد میهمان مسجد فاطمیه شهرک شهدا

چند سالی است که توسط واحد ورزشی ناحیه مقاومت بسیج میبد برنامه ای تحت عنوان سی شب سی مسجد در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گزارش صدای میبد: چند سالی است که توسط واحد ورزشی ناحیه مقاومت بسیج میبد برنامه ای تحت عنوان سی شب سی مسجد در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

این برنامه ورزشی- فرهنگی از ساعت ۱۹ و با تجمع دوچرخه سواران از پارک فلسطین به سمت مسجد و محله مورد نظر شروع که از قبل تعیین شده است شروع می شود.

در این طرح مساجد محلات مختلف شهرستان مورد بازدید قرار می گیرد. یکی از مساجدی که میهمان راکبان سی شب سی مسجد را پذیرای کرد مسجد فاطمیه شهرک شهدا بود.

در صورتی که همراه با این کاروان هر سی شب به مساجد مختلف شهرستان سر بزنید پی به لزوم ساخت مساجد در شهرک ها خواهید برد. تراکم زیاد مسجد در محلات سنتی لزوم تغییر در نگاه خیرین در عرصه ساخت مسجد و حسیینه را در شهرک ها مورد توجه قرار می دهد.

متاسفانه شاهد آن هستیم که در محلات سنتی در فاصله های بسیار اندکی بازهم مساجد دیگری در حال ساخت است و حضور گسترده جمعیت در شهرک ها و کمبود اماکن مذهبی نیازی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سی شب سی مسجد سی شب سی مسجد سی شب سی مسجد   سی شب سی مسجد سی شب سی مسجد سی شب سی مسجد سی شب سی مسجد سی شب سی مسجد سی شب سی مسجد

سی شب سی مسجد

سی شب سی مسجد

سی شب سی مسجد

سی شب سی مسجد

سی شب سی مسجد

سی شب سی مسجد

نظرات ارسال شده

  1. عالی هستش

  2. به نظر من عکس بالایی از ظرافت زیادی برخوردار است

  3. خیلی خوب میشد اگه حرفم رو پیگیری میکردین شاید یه سوژه خبری خوبی براتون بشه
    البته شاید برای شما هم مثل اون مسئولین اهمیتی نداشته باشه
    ولی حداقل پیاممو بزارید که همه ببینن

  4. دوست عزیز اون پیام قبلی منظورم بود نه اینو

ارسال نظر