تاریخ : 2 ژوئن 2016 - 12:21 - شناسه خبر : 12440 اخبار شهرستان، اسلایدشو

حجت الاسلام حسینی کوهستانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان:

ولایت فقیه را باید محکم بداریم تا با همه دشمنان مقابله کنیم

باید زندگی امام راحل را از دو بعد تحلیل و تجلیل کرد. اگر ابعاد زندگی امام شناخته شود و به نسل آینده منقل شود انقلاب را بیمه کرده ایم.

به گزارش صدای میبد: صبح امروز مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در رضویه فیروزآباد برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: نعمتی در جامعه بالاتر از امامت نیست. امام باید در جامعه حکومت تشکیل دهد و با حکومت جامعه را مدیریت کند. امامی که در وسط میدان و مردم در کنار او باشند.

وی افزود: اگر به نظام اسلامی نگاه می کنیم نگاه دینی و اعتقادی است. ما ایرانی هستیم و معتقد به دین اسلام. مسائل اجتماعی، حکومتی، اقتصادی و… در پرتو سایه حکومت باید حل شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه همه چیز در سایه حکومت اسلامی باید حل شود ادامه داد: امام زمان  در سایه حکومت می خواهد عدالت را در جهان بگستراند. وارثان زمین می آیند تا حکومت عدل و داد تشکیل دهند.

وی با اشاره به دشمنی های استکبار با نظام اسلامی گفت: در چند سال اخیر تجربه نشان داده شده است که دشمنی ها با نظام اسلامی کم نشده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به تشبیه امام خمینی(ره) درباره دشمنی استکبار که از آن تعبیر به رابطه گرگ و میش کردند خاطر نشان ساخت: برخی می خواهند این فکر را در مردم القاء کنند که دشمنی ها استکبار با نظام اسلامی تمام شده است. قرآن می گوید دشمنی با نظام اسلامی همیشه وجود دارد و تمام نمی شود.

وی اضافه نمود: قرآن با صراحت درباره این موضوع صحبت کرده است. تا حرف دشمن را نپذیرید حرف شما را قبول نمی کند. در این صورت وقتی حرف دشمن را پذیرفتید باید با قرآن خداحافظی کنید.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با تاکید بر اینکه استعمار پیر انگلستان دو فرقه وهابیت و بهائیت را به وجود آورد تصریح کرد: استعمار با وهابیت آثار قبور اهل بیت علیهم السلام را از بین بردند. زیرا راه اهل بیت هیهات من الذله است.

وی تصریح کرد: در میان شیعیان بهائیت و بابیت را به وجود آوردند تا بگویند امام زمان (عج) آمد و تمام شد. به دنبال انتظار نباشید. سید علی محمد باب آمد و تمام شد. آنها می خواهند اعتقاد شیعه را با انتظار و امید برای آینده بشریت تعطیل کنند و انگیزه برای مبارزه و حیات را از شیعیان بگیرند. آنها با این کار خود فکر کردند که ریشه اسلام ناب را زده اند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در پایان ادامه داد: باید زندگی امام راحل را از دو بعد تحلیل و تجلیل کرد. اگر ابعاد زندگی امام شناخته شود و به نسل آینده منقل شود انقلاب را بیمه کرده ایم. ولایت فقیه را باید محکم بداریم تا با همه دشمنان مقابله کنیم.

ارسال نظر