تاریخ : 16 می 2016 - 8:50 - شناسه خبر : 11782 اخبار شهرستان، دسته‌بندی نشده

نماینده منتخب مردم تفت و میبددر مجلس مطرح کرد

وجود ضعف‌های مدیریتی در حوزه اقتصاد و مدیریت کشور

نماینده منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ضعف‌های مدیریتی در کشور گفت: همین ضعف‌ها مسؤولیت ما را در برنامه ششم توسعه سنگین کرده است.

به گزارش صدای میبد، دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، ظهر دیروز در جمع فرهنگیان و نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان و روسای آموزش و پرورش استان یزد اظهار داشت: استان یزد سال‌های متمادی مقام اول قبولی کنکور کشور را داشته و هر چند نقش خانواده‌ها در این مورد پررنگ بوده اما معلمان در این افتخار نقش بسیار اثرگذاری ایفا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه معلمان نیز در موفقیت دانش‌آموزان سهیم هستند، افزود: لازم است حق معلمان در این زمینه ادا شود و از تلاش‌های آنها قدردانی شایسته صورت گیرد.

دهقانی فیروزآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات مدیریتی در کشور ادامه داد: متاسفانه در حوزه اقتصاد و مدیریت در کشور ضعف داریم و این موارد به عنوان چالش مطرح می‌شوند و این امر مسؤولیت ما را در آینده و برای تصویب برنامه ششم سنگین می‌کند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس در مورد بزهکاری‌ها نیز عنوان کرد: طی بررسی‌های انجام شده، بیشتر بزهکاران یا تحصیلات ندارند و یا کم‌سواد هستند و این قشر، ۷۵ درصد کل آمار بزهکاران را تشکیل می‌دهند و این امر نشان می‌دهد که اگر در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری شود، هزینه‌های کشور نیز بسیار کاهش خواهد یافت و مشکلات زیادی در جامعه رفع می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به نقش مهم و اثرگذار معلمان در جامعه، توجه بیشتری به فرهنگیان و معلمان صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر