تاریخ : 23 مارس 2016 - 12:00 - شناسه خبر : 10371 اخبار شهرستان، اسلایدشو

اختصاصی صدای میبد/دکتر دهقانی در جمع مردم زردین:

یزدی ها به سخت کوشی و اهل کار بودن شهره هستند/کشوری مانند شوروی با آن همه قدرت به خاطر مسائل اقتصادی زمین خورد+ گزارش تصویری

اقتدار به همراه کارایی مفید است. کشوری مانند شوروی با آن همه قدرت به خاطر مسائل اقتصادی زمین خورد. باید همان گونه که در سیاست به اقتدار رسیدیم در اقتصاد هم به اقتدار برسیم.

به گزارش صدای میبد: در سومین روز از سال جدید منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از بخش های بنادکوک دیزه، رشکوئیه، زردین، بخ، اسلامیه، و نصرآباد شهرستان تفت بازدید و با مردم آن اهالی به گفتگو نشست.

در این دیدارها که با همراهی دکتر سراج الدین وحیدی نماینده اسبق مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت با بازدید از  پایگاه امداد و نجات فیض آباد آغاز شد.

دکتر دهقانی با اشاره به اینکه با خودباوری می توان خیلی کارها را حل کرد افزود: اینک ایران قدرت بسیار قوی در منطقه است. بعضی از کشورهای منطقه به موقعیت ایران حسادت می کنند و سعی می کنند به ایران لطمه بزنند. آنها با پشتیبانی از تروریست ها به فکر پیش بردن برنامه های خود بودند. اکنون ترورتیست ها دامن خودشان را گرفته است.

وی ادامه داد: اقتدار به همراه کارایی مفید است. کشوری مانند شوروی با آن همه قدرت به خاطر مسائل اقتصادی زمین خورد. باید همان گونه که در سیاست به اقتدار رسیدیم در اقتصاد هم به اقتدار برسیم.

منتخب مردم شهرستان های تفت و میبد با تاکید بر اینکه خدمت به مردم جناح اصلاح طلب و اصول گرا ندارد خاطرنشان ساخت: همه کسانی که دلشان برای مملکت می سوزد باید بیایند وسط و کار کنند. کارها را باید با هم انجام دهیم تا بتوانیم برای جهان اسلام الگو شویم.

وی با اشاره به اینکه ما یزدی ها در ایران به سخت کوشی و اهل کار بودن شهره هستیم تصریح کرد: ما یزدی ها ویژگی های خاص و خوب فرهنگی داریم که باید از آنها صیانت کنیم.

لازم به ذکر است در ادامه بازدید دکتر دهقانی از بخش های مختلف تفت وی از باغ ارم اسلامیه دیدار کرد. این دیدار که به میزبانی دکتر فرزاد، حجت الاسلام جماعتی و دکتر دهقان پور برگزار شد. این دیدار با حضور فعالین سیاسی و اجتماعی تفت و توابع برگزار شد.

دکتر دهقانی در این جلسه نیز با اشاره به دو داستان کوتاه بر این نکته تاکید کرد که همیشه در موانع فرصت هایی وجود دارد که با استقامت می توانیم به آنها دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: گاهی وقت ها باید چشم ها را شست و جور دیگر دید. با عوض کردن نگاهمان و یا حتی بیانمان می توانیم به مقصود دست یابیم.

گفتنی است در این جلسه خانم یزدان پرست مادر شهید فرزاد نیز حضور داشتند که برای دکتر دهقانی آرزوی موفقیت کردند.

DSC_0587 DSC_0584 DSC_0581 DSC_0575 DSC_0562 DSC_0560 DSC_0555 DSC_0550 DSC_0535 DSC_0529

اخبار مرتبط

ارسال نظر